رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز امروز(شنبه 18 مرداد ماه) از بستری شدن 70 بیمار مبتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته در این استان خبر داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز از بستری شدن ۷۰ بیمار جدید قطعی و مشکوک کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته تاکنون در این استان خبرداد.

به گزارش جماران، دکتر حسین کریم افزود: در زمان حاضر ۵۲۸ بیمار مشکوک و قطعی کرونا در بیمارستان های استان البرز بستری هستند.

وی بیان داشت : مجموع کل  موارد بستری شامل  قطعی ، محتمل و مشکوک  از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز به ۱۳ هزارو ۴۰۸ نفر  رسیده که از این تعداد ۱۱ هزار و ۸۳۲ نفر مورد قطعی مثبت  تشخیص داده شده است. 

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۴۸۸ نفر سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی  استان با علائم مشکوک مراجعه کرده اند که ۷۰ مورد در بیمارستان ها بستری شده اند .

دکتر کریم با اشاره به اینکه تعداد ۱۲۲ بیمار بستری شده جوان و پایین تر از سن ۵۰ سال هستند تصریح کرد : تعداد بیماران بستری شده  بد حال در ۲۴ ساعته گذشته به  ۱۳۶ نفر رسید. 

وی افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۷ بیمار مبتلا به کووید- ۱۹  در البرزجان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری  در استان به  ۷۹۷ نفر رسید .

کریم تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۲ هزار و ۶۸ نفر  از مراکز درمانی ترخیص شده اند که ۳۴ نفر آنان مربوط به ۲۴ ساعت گذشته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.