آموزش های شهروندی در قالب نمایش خیابانی برای پیشگیری از کرونا در کرج اجرا می شود.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج با اشاره به فشار روانی ناشی از کرونا، گفت: نمایش خیابانی پیشگیری از بیماری کرونا در جامعه (راه های پیشگیری از ابتلا، جلوگیری از رهاکردن ماسک و دستکش در محیط پیرامونی زندگی و...) و همچنین اهدای ماسک به رانندگان تاکسی و اتوبوس که فاقد ماسک بودند، در چهارراه های سطح شهر و در زمان توقف خودروها پشت چراغ قرمز برگزار شد.

به گزارش جماران، علیرضا رحیمی گفت: آنچه در بین عموم مردم مشهود است، نشان‌دهنده این نکته است که با توجه به در خانه ماندن وخودمراقبتی  و اخبار تلخ ناشی از حوادث ویروس کرونا از لحاظ روحی و روانی، با امواج منفی روبرو هستند.
وی افزود: به همین جهت بیشترین بضاعت و ظرفیت برای بالا بردن روحیه و نشاط اجتماعی نزد هنرمندان تئاتر خواهد بود. تئاتر هنری زنده است که در ارتباطی مستقیم و رودررو با مخاطب قرار دارد و
هنرمندان تئاتر خیابانی با تمام بضاعت، توان و ظرفیتشان می‌توانند در بطن آحاد جامعه حضور پیدا کنند و همچنین برای کمک به افزایش روحیه و نشاط اجتماعی دست به تولید و اجرای آثار نمایشی با همین رویکرد و هدف بزنند.
رحیمی ادامه داد: در همین راستا و رسالت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج مبنی بر آموزش های شهروندی به عنوان یکی از اقدامات اساسی در سطح شهر، نمایش خیابانی پیشگیری از بیماری کرونا در جامعه (راه های پیشگیری از ابتلا، جلوگیری از رهاکردن ماسک و دستکش در محیط پیرامونی زندگی و...) و همچنین اهدای ماسک به رانندگان تاکسی و اتوبوس که فاقد ماسک بودند، در چهارراه های سطح شهر و در زمان توقف خودروها پشت چراغ قرمز برگزار شد.

رحیمی گفت : آموزش های شهروندی با وجود بیماری کرونا همچنان در سطح شهر کرج برگزار و تقدیم نگاه مهربان عموم شهروندان شریف کرجی خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.