وحیدالدین وحیدنیا در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در راستای مقابله با ویروس کرونا و حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه که در جریان اشاعه این ویروس آسیب دیدند، اقداماتی در شورای شهر شاهرود انجام شده که یکی از آنها تصویب طرح بخشیدگی عوارض است، ابراز داشت: ۵۰ درصد از عوارض سالیانه تاکسی‌داران شاهرودی شامل این مصوبه شده است.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد از عوارض کسبه و اصنافی که در ایام کرونا مجبور به تعطیلی نبودند اما به هر شکل از شیوع این ویروس آسیب دیدند نیز بخشیده می‌شود، تاکید کرد: عوارض کسب و پیشه نیز برای کسبه شاهرود که مجبور به تعطیلی مغازه‌های خود بودند، بخشیده شده است.

این عضو شورای شهر شاهرود از بخشیدگی شش‌ماهه اجاره غرفه‌های واگذارشده در تمامی نقاط شهر شاهرود نیز خبر داد و ابراز کرد: اجاره سه ماهه املاک تجاری شهرداری از جمله کیوسک‌ها و غرفه‌های مطبوعاتی در سطح شهر طبق مصوبه شورای اسلامی شهر بخشیده شده است.

وحیدنیا با بیان اینکه اجاره تمامی غرفه‌های جمعه بازار پس از بازگشایی تا سه ماه بخشیده شدند، ابراز کرد: این اقدامات در راستای حمایت از اصناف و کسبه در شورای شهر مصوب شده و امیدواریم بتواند بخشی از آلام این افراد را کاهش دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.