دکترمهرداد بابایی روز یکشنبه به ایرنا گفت :  بخش عمده این تماس ها در خصوص بیماری کرونا و ارائه مشاوره به مردم بود ضمن آنکه از ششم تا ۱۲ اردیبهشت ماه کارشناسان پرستاری واحد ارتباطات و تریاژ تلفنی مرکز اورژانس ۱۱۵ البرز ۲ هزار و ۷۳۰ ماموریت را به انجام رساندند.
در جریان انجام این تعداد ماموریت ، ۲۴۹ ماموریت برای حوادث ترافیکی و ۲ هزار و ۴۸۲ ماموریت نیز به منظور درمان و انتقال بیماران و مصدومان حوادث غیر ترافیکی صورت گرفت.
طی این مدت ۲ هزار و ۲۸۰ نفر از خدمات پیش بیمارستانی اورژانس البرز برخوردار شده و تعداد بیماران اعزامی به مراکز درمانی توسط آمبولانسهای اورژانس ۱۱۵ البرز ۸۳۵ نفر بوده و یک هزار و ۳۸۹

 نفر نیز از خدمات درمان سرپایی برخوردار شدند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی البرز  از مردم خواست  بارعایت نکات بهداشتی ، عدم حضور در اماکن عمومی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در کنترل انتقال ویروس کرونا  به خود و جامعه کمک نموده و برای رهایی از سردرگمی و تشویش ذهنی ، اطلاعات مورد نیاز خود را از مراجع رسمی و ملی دریافت نمایند.

در صورت وجود علائم تب ، تنگی نفس و سرفه با شماره ۱۱۵ تماس گرفته و برای مشاوره و دریافت پاسخ سوالات خود در ارتباط با کرونا ویروس با شماره تلفن ۱۹۰ تماس حاصل نمایید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.