نورمحمد فردی روز دوشنبه در نشست کمیسیون کارگری استان البرز افزود: تامین سلامت کارگران در واحدهای تولیدی و صنعتی نکته قابل تاملی  است که باید از سوی کارگران و صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی به دقت مورد توجه قرار گیرد.
وی ادامه داد: رفع محدودیت شعاع ۱۲۰ کیلومتری و همچنین موافقت هیات دولت با افزایش ۸۰۰ هکتاری شهرک صنعتی اشتهارد که با تلاش استاندار البرز و نگاه ویژه دولت در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال جهش تولید نامگذاری شده است، توانست استان البرز را در این حوزه به استانی موفق در این حوزه معرفی کند.
فردی با تاکید بر نقش مهم کارگران در تحقق اهداف و برنامه های دولت و همچنین رونق تولید خاطر نشان کرد: اکنون در کنار تمام مشکلات مرتبط با تحریم های اقتصادی و همچنین شرایط سخت کرونا، ۴۴ واحد تولیدی استان نسبت به تهیه و تولید اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده بصورت شبانه روزی اقدام می کنند که در این بین نقش کارگران بسیار مهم و ارزشمند است.

وی یادآور شد: بر اساس تدابیر دولت و با دستور استاندار البرز همه مسئولان مکلف هستند تمام تلاش خود را در راستای تحقق شعار سال بر اساس راهبردهای ۱۲ گانه اقتصادی وزیر کشور به کار ببرند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: دقت لازم در پایش و غربالگری بهره مندی کارگران از بیمه بیکاری از جمله مواردی است که باید از سوی مسوولان ذیربط مورد توجه قرار گیرد تا کارگران متاثر از شیوع کرونا بتوانند از این ظرفیت دولت برای  کاهش مشکلات اقتصادی خود استفاده کنند.

دراین نشست بر برگزاری جلسات مستمر رسیدگی به مسایل کارگری کمیسیون کارگری استان البرز تاکید شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.