عبدالرضا کریم نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا به ورزش به ویژه والیبال لطمه بزرگی زده است، اظهار کرد: تیم‌های منتخب ساماندهی و برای حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور آماده شده بودند.

وی با تاکید بر اینکه خبری از سرنوشت تعطیلی‌ها نداریم و نمی‌دانیم در نهایت چه خواهد شد، به حضور تیم شهرداری کرج در رقابت‌های دسته یک کشور اشاره کرد و گفت: این تیم حضور در مرحله دوم این رقابت‌ها را از دست داد.

دبیر هیئت والیبال استان البرز با بیان اینکه ورزش والیبال در استان البرز مظلوم واقع شده است، گفت: متأسفانه استان تیم دیگری در سایر مسابقات کشور ندارد.

کریم نیا به اجاره نشینی والیبال در استان البرز اشاره کرد و گفت: سالن شهید فلاحت در اجاره هیئت والیبال استان است و متأسفانه زیرساخت اختصاصی برای این ورزش در استان وجود ندارد.

وی در بخش دیگری با اشاره به طولانی شدن زمان افتتاح سالن شش هزار نفری انقلاب کرج، گفت: افتتاح این سالن باعث کاهش مشکلات برای ورزشکاران می‌شود.

دبیر هیئت والیبال استان البرز همچنین تاکید کرد: باید در بحث اختصاص فضای این سالن به ورزش والیبال استان چشم به سیاست‌های اداره کل ورزش و جوانان دوخت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1417844
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.