سجاد خوبدل روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سعید صیامی و توحید عالی زاده با دعوت رضا نایینی پاسور سابق تیم ملی والیبال و سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی کشور در قالب تیم شهرداری ورامین در این مسابقات حاضر شدند.
وی بیان کرد: نخستین دوره مسابقات والیبال برفی کشور روز پنجشنبه /16 اسفند ماه/ به مدت یک روز با شرکت چهار تیم در پیست بین المللی دیزین برگزار شد.
وی ادامه داد: در دیدار رده بندی تیم شهرداری ورامین با ترکیب رضا نایینی، عماد بهمنی، توحید عالی زاده و مرتضی نظری در 2 ست پیاپی مقابل تیم ورسای آمل به برتری رسید و بر سکوی سوم جای گرفت.
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: در دیدار فینال این مسابقات تیم تیپاکس تهران با نتیجه 2 بر صفر مقابل تیم بخش آسارا کرج به پیروزی رسید و عنوان قهرمانی را کسب کرد‌.
خوبدل افزود: این 2 ورزشکار به تازگی در قالب تیم نقده از رقابت های تور اروپایی والیبال روی برف 2019 که با حضور 15 تیم از کشورهای ایران، ارمنستان، گرجستان، ایتالیا، روسیه، ترکیه، لهستان و رومانی در پیست اسکی باکوریانی گرجستان برگزار شد، بازگشته اند.
وی اضافه کرد: تیم والیبال برفی نقده به نمایندگی از ایران با کسب 2 پیروزی و 2 شکست در رتبه پنجم مسابقات اروپایی قرار گرفت.
به گزارش ایرنا تیم والیبال روی برف نقده با ترکیب سعید صیامی به عنوان کاپیتان، مهدی کاظمی پاسور، عماد بهمنی مدافع و توحید عالیزاده بازیکن قدرتی زن با هدایت اردشیر کریمیار (بازیکن سابق تیم ملی) راهی این تور اروپایی شده بود.
در سال 1395 دومین دوره تور اروپایی والیبال روی برف اروپا که با همت شرکت رایکا توسعه کیش در پیست دیزین ایران برگزار شده بود، با قهرمانی تیم روسیه به پایان رسید.
مسابقات والیبال روی برف در ست‌های 11 امتیازی و با توپ‌های VLS300 در سه ست برگزار می شود.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.