محمد دلاوریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه زمان تعطیلی مدارس فرصت خوبی برای رسیدگی به وضعیت مدارس و انجام اقدامات مربوط به تعمیرات فضاهای آموزشی بوده است، اظهار کرد: تعمیرات مدارس انجام شده است.

وی با اشاره به برگزاری مناقصه‌ها و مشخص شدن پیمانکاران، گفت: تعمیرات در همه شهرستان‌های استان و همچنین نواحی کرج اجرایی شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز سهم هر شهرستان برای انجام تعمیرات مدارس را دو میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در هر شهرستان برای رسیدگی به وضعیت هر کدام از چهار مقطع تحصیلی بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار لحاظ شده است.

دلاوریان توضیح داد: مناقصه برای مشخص شدن پیمانکاران پروژه‌ها قبل از ایام نوروز انجام شد برخی از قراردادها پیش از عید و برخی نیز پس از عید منعقد شدند.

وی در بخش دیگری با بیان اینکه ممکن است امسال برای جبران عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان بخشی از زمان تحصیل آنها در فصل تابستان سپری شود، گفت: سیستم‌های سرمایشی آماده شده و ۲۰۰ کولر آبی نیز خریداری شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز با تاکید بر اینکه خرید تعداد بیشتری کولر آبی نیز برای تجهیز مدارس استان در دستور کار قرار دارد، گفت: قصد داریم با تخصیص اعتبار این مهم را عملیاتی کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.