اسدالله حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تشریح فعالیت اداره کل بهزیستی با توجه به شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: اورژانس اجتماعی برای آموزش کودکان کار برنامه‌های را اجرا می‌کنند.

وی به توزیع هزار و ۶۰۰ پک بهداشتی میان کودکان کار در استان اشاره کرد و گفت: بالغ بر ۸۰۰ کودک در روزهای نخست شناسایی و آموزش داده شد و پک های بهداشتی در اختیارشان قرار گرفت.

حیدری در بخش دیگری به واریز سرانه برای سالمندان اشاره کرد و گفت: به ازای هر نفر ۵۰۰ هزار تومان واریز شده است علاوه بر این اقلام بهداشتی از جمله دستکش و ماسک و مواد ضدعفونی نیز فراهم و در اختیارشان قرار گرفته است.

وی با تأکید بر اجرای پروتکل‌های دقیق برای سالمندان و حضور تیم نظارت بر اجرای این پروتکل‌ها به دلیل آسیب پذیری جدی این قشر در برابر کرونا، تصریح کرد: این اقدامات برای محافظت از این عزیزان انجام می شود.

مدیرکل بهزیستی استان البرز در ادامه به مراکز نگهداری کودکان بد سرپرست و بی سرپرست و همچنین فاقد سرپرست اشاره کرد و گفت: رفت و آمدها کنترل می‌شود، مرخصی‌ها و بازدیدها لغو شده و حمایت‌های لازم برای اینکه از خودشان مراقبت کنند صورت گرفته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.