دکترنصراله صالحی روز دوشنبه درگفت و گوبا ایرنا اظهارداشت: این دانشگاه از سال ۱۳۹۱ در ۲ مرکز امیرکبیر ویژه بانوان و حکیم ابوالقاسم فردوسی ویژه آقایان دراستان البرز فعالیت خود را آغاز کرد.

وی با اشاره به اینکه تا کنون بیش از ۳۰۰ دانشجو معلم ازاین مراکز دانشگاهی فارغ التحصیل شده اند، خاطرنشان کرد: نه تنها برای پذیرش دانشجودرسال تحصیلی جدید با مشکل کمبود فضای خوابگاهی روبرو هستیم بلکه چندین سال است که دانشجو معلمان این استان با این مشکل مواجه اند.

رییس مرکز امور پردیس دانشگاه های فرهنگیان البرز تصریح کرد: حل این مشکل همکاری و مساعدت آموزش و پرورش، نمایندگان خانه ملت و مدیران ذیربط در دستگاه های اجرایی استان را می طلبد.

وی بیان داشت: چند سال است که پیگیرمشکل کمبود فضا در دانشگاه فرهنگیان استان البرز هستیم اما تا کنون نتیجه مثبتی حاصل نشده است.

صالحی ازدانشگاه فرهنگیان به عنوان یک فضای آموزشی – تربیتی مهم و تاثیرگذاردربین مراکز آموزش عالی یاد کرد و یادآورشد: این دانشگاه در پرورش نیروی انسانی آموزش و پرورش رسالت بسیار مهمی برعهده دارد.

وی اختصاص مکان مناسب به دانشگاه فرهنگیان البرزبه دلیل اثر بخشی و کارایی هر چه بیشتر نظام آموزشی دراستان را ضروری دانست.

وی با بیان اینکه تنها راه تامین نیروهای مناسب وبا کیفیت برای آموزش و پرورش دانشگاه فرهنگیان است،عنوان کرد: تامین فضای خوابگاهی مناسب برای دانشجو معلمان درالبرزیک موضوع مهم وحیاتی است که باید مورد توجه قرارگیرد.

رییس مرکزامورپردیس دانشگاه های فرهنگیان استان البرزگفت: این دانشگاه با هدف تربیت نیروی انسانی توانمند از نظرعلمی - مهارتی برای تدریس درمدارس کشور و ارتقای سطح دانش تخصصی معلمان شاغل درپایه‌های مختلف تحصیلی فعالیت خود در ایران اسلامی تاسیس شده است.

صالحی ادامه داد: در دانشگاه فرهنگیان البرز رشته‌های مختلفی از جمله علوم تربیتی، ریاضی، فیریک، شیمی، معارف اسلامی، عربی و جغرافیا آموزش داده می‌شود.

وی تاکید کرد: فضای نامناسب آموزشی و خوابگاه از مشکلات اساسی دانشگاه فرهنگیان البرزاست.

دانشگاه فرهنگیان البرز ۸۴۰ دانشجو معلم و ۳۵ استاد دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.