فرشته فهمیده روز یکشنبه درگفت وگو با ایرنا اظهارداشت: رویکرد اصلی آموزش و پرورش ازجمله معاونت پرورشی و فرهنگی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.
وی با اشاره به اینکه این سند مسیراصلی تعلیم و تربیت را به ما نشان می دهد، خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی که مدارس به دلیل شیوع بیماری کرونا تعطیل شده است، فعالیت های پرورشی درفضای مجازی به جامعه هدف ارائه می شود.
فهمیده تصریح کرد: فعالیت های پرورشی درسه بخش دانش آموزی، مربیان و معاونین پرورشی و اولیا درقالب محتوای تربیتی، مناسبتی، فرهنگی، قرآنی ، آسیب های اجتماعی، مشاوره  و مهارتی درفضای مجازی راه اندازی شده است.
وی ازمدارس به عنوان کانون اصلی تحول و تحقق تعلیم و تربیت یاد کرد ویادآورشد: حرکت به سمت مدیریت فضای تربیتی درمدرسه با نگاه هدایتی و نظارتی در دستور کاراین حوزه است.
معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز اضافه کرد: درفضای مجازی از تمام ظرفیت‌های درون و برون دستگاهی چون بسیج دانش آموزی، سازمان دانش آموزی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی و سایر تشکل‌ها در نقش پذیری دانش آموزان، کاهش حجم برنامه‌ها و تجمیع برنامه‌ها استفاده می شود.
فهمیده تصریح کرد: ازفضای مجازی می توان به عنوان یک فرصت تربیتی درشرایط بحرانی که سلامت دانش آموزان در اولویت قرار دارد، استفاده کرد.
استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز و ۲۶ هزار فرهنگی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.