دکتر نصراله صالحی روز شنبه درگفت و گو با ایرنا اظهارداشت: از زمان شروع بیماری کرونا با درس افزارهای تهیه شده ادامه تحصیل دانشجویان به صورت مجازی و از راه دورانجام می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: اساتید دروس خود را درنرم افزار تعریف شده ضبط می‌کنند و به صورت مجازی در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد که اطلاعیه‌هایی برای آگاهی دانشجویان در چندین مرحله دراین زمینه صادر شده است.روندآموزش مجازی تا ۲۰ فروردین ادامه دارد و پس از اعلام دستورالعمل‌های جدید ستاد ملی مقابله با کرونا، این روند ادامه می یابد.
وی تصریح کرد: این آمادگی وجود دارد که ترم تحصیلی جاری تا تابستان ادامه پیدا کند و برخی آزمون‌ها نیز به صورت مجازی برگزار شود. درصورت کنترل کرونا در فصل بهار، می‌توان آموزش را درفصل تابستان مدیریت کرد و آن را به سرانجام رساند.
مدیرامورپردیس‌های دانشگاه فرهنگیان البرزافزود: این کلاس ها مطابق بخشنامه های سازمان مرکزی و مصوبات شورای آموزشی پژوهشی در پردیس های استان البرزتشکیل شده است.
صالحی تصریح کرد: دانشجویان مطایق برنامه هفتگی خویش درکلاس های مجازی حضور و نسبت به انجام تکالیف عملکردی اعلام شده از سوی استادان اقدام می کنند.
وی با اشاره به اینکه راه اندازی سامانه یادگیری الکترونیکی در فرآیند آموزش می بایست بیش از گذشته مورد توجه قرارگیرد، اضافه کرد: تمهیدات ویژه‌ای به صورت تمام وقت و شبانه ­روزی برای استمرار برگزاری کلاس‌های دانشگاه به شیوه الکترونیکی فراهم شده است.
استان البرز حدود ۲ هزار دانشجو معلم دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.