بنا به گزارش روابط عمومی اداره کل زندان های استان البرز،سید عبداله مرتضوی  افزود: سلامتی مددجویان برای ما بسیار اهمیت دارد و  از هیچ تلاشی چه برای بخش امنیت فردی آنان و چه بخش سلامت دریغ نخواهیم کرد.

وی گفت: با توجه به شرایط جامعه دور ازذهن به نظر می رسید که این گروه از دانشگاه علوم پزشکی تست تشخیصی به ویروس کرونا را به این گستردگی و حرفه ای در سطح زندانها به انجام برسانند که جای تقدیر و تشکر دارد.

مدیرکل زندان های استان البرز گفت: تا کنون هیچ موردی از کرونا در زندان های  استان نداشته ایم.

مدیر پیشگیری از بیماری های دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اعلام کرد بنا به درخواست اداره کل زندانهای استان البرز آزمایش تشخیص بیماری کرونا از زندانیان انجام شد که موردی مشاهده نشده است.

دکتر حجت اله براتی افزود: به همت دانشگاه علوم پزشکی استان البرز و به درخواست اداره کل زندانهای استان البرز علاوه بر تب سنجی تمامی زندانیان(اندرزگاه های ۱۲ گانه) از افراد  بیمار نیز نمونه گیری تست تشخیص کرونا انجام شد که هیچ مورد کرونا مشاهده نشده است.

وی اظهار داشت:از ابندای شیوع ویروس کرونا با درخواست مدیرکل زندانهای استان البرز و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی حضور فعال در ندامتگاه ها را داشتند و حتی یک نفر مبتلا به بیماری ویروس کرونا نداشته ایم.

مدیر پیشگیری از بیماری های دانشگاه علوم پزشکی استان البرز ، تب سنجی روزانه،گندزدایی و سم پاشی محیط،آموزش شست و شوی دست ها و نحوه تعامل های بین فردی را  از جمله مهمترین اقدامات دانست، گفت: در حال حاضر نگران مبتلا شدن زندانیان نیستیم و تنها نگرانی ما از افرادی است که از بیرون وارد زندان می شوند که تشخیص مقدماتی و شستشو کف کفش ها و استفاده از ماسک و دستکش تا حدودی این نگرانی ما برطرف شده است و تمامی کارکنان زندان ها به صورت روزانه در مرحله ورود و خروج تب سنجی می شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.