سرهنگ غلامعلی شرق شامگاه چهارشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  با تدابیر انجام شده از سوی ستاد مبارزه با کرونا، توقف هرگونه وسیله نقلیه مقابل تفرجگاه های این استان در روز ۱۳ فروردین ممنوع شد.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس راهور از ساعت ۶ صبح امروز در معابر هدف مستقر شدند.

وی خاطرنشان کرد که طبق برنامه برنامه ریزی قبلی تمام پارک ها و مراکز تفریحی نیز طی روزجاری تعطیل بود.

وی اضافه کرد:  چنانچه وسیله نقلیه ای در مقابل محدوده های ممنوعه توقف شده باشد مالک خودرو ۵۰۰ هزارتومان جریمه ، وسیله نقلیه نیز یک ماه توقیف خواهد شد.

شرق افزود: براساس محدودیت ایجاد شده در مسیرهای منتهی به جاده های کوهستانی مانند روستای آتشگاه ، برغان ، کردان و ... تردد هرنوع وسیه نقلیه به مناطق مذکور ممنوع بود.

وی در خصوص طرح فاصله گذاری اجتماعی دراستان البرز خاطرنشان کرد که  اکنون ۶۳ نقطه ورودی به شهرهای استان البرز شناسایی و ۳۶ نقطه آن مسدود شده است .

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز گفت:  اکنون در ورودی ۲۷ نقطه گیت تست سلامت فعال است. 

مسافران توسط ماموران غربالگری می شوند و افراد مجاز به حریم شهری فقط باید دارای پلاک خودروی تهران و البرز باشند.نحوه شناسایی افراد ساکن و بومی با استفاده از کارت ملی، پلاک خودرو و آدرس بیمه نامه خودرو است.

وی گفت: طبق توافقات و دستورات کمیته ملی کرونا اجرای این طرح برای حفظ سلامت مردم بوده و از ورود هر گونه افراد غیر بومی جلوگیری می شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز یادآور شد که دراجرای این طرح تلاش شده با حذف تردد های غیر ضروری از شیوع بیماری ویروسی کرونا جلوگیری شود.

 وی  ضمن تاکید بر رعایت موازین بهداشتی و توجه به اعمال محدودیت های تردد در شهرهای استان البرز خاطرنشان کرد: برای حمایت از آحاد مردم جامعه و همچنین اجرای قانون، پلیس مکلف است با افرادی که خلاف قوانین عمل می کنند برخورد کند.

شرق درخصوص اجرای طرح زوج و فرد از جلوی درب منزل نیز گفت: این طرح تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.