به گزارش شامگاه شنبه روابط عمومی بانک ملی استان البرز ، تعداد ۱۰ سلیندر ۲۰ لیتری اکسیژن ساز همراه با دستگاه سارژومانومتر و سه دستگاه اکسیژن سازبه ارزش یک میلیارد ریال امروز  دراختیار مراکز دانشگاه علوم پزشکی استان البرز قرار گرفت.

موسی اسلامیان رییس بانک ملی استان البرز گفت : این تجهیزات با پیگیری  انجام شده از محل صندوق پس انداز بانک ملی ایران خریداری و تحویل مراکز درمانی استان البرز شد.

وی با قدردانی از تلاش های پزشکان ، پرستاران و کادر درمانی برای مداوای بیماران کرونایی، افزود: انتظار می رود همه دستگاه های اجرایی و نیکوکاران در تامین نیازهای تجهیزاتی بیمارستان ها مشارکت بیشتری کنند.

وی اظهار داشت : بانک ملی ایران  که دراین روزها تعدادی از کارکنان خود را در سنگر اقتصادی کشور براثر ابتلا به کرونا از دست داده، در تلاش است تا به رسالت اجتماعی خود عمل کرده و در عرصه سلامت عمومی گام موثری بردارد.

تاکنون تست کرونای یک هزارو۵۵۸ نفر در استان البرز مثبت شده که ۱۴۹ نفر از این افراد فوت کرده اند ضمن آنکه ۲۹ مرگ مشکوک نیز در این استان ثبت شده است.

اکنون ۴۵۰ بیمار مشکوک و قطعی کرونا در بیمارستان های البرز بستری هستند.

استان البرز در مسیر مسافران ۱۴ استان کشور قرار دارد.

ویروس کرونا که به طور رسمی کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به ۱۹۹ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.