سالار قاسمی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا  با اشاره به اینکه در تعطیلات اضطراری دانش آموزان البرز تحت پوشش آموزش معلمان از طریق فضای مجازی  قرار دارند، خاطرنشان کرد: با تاکید وزیر آموزش و پرورش مبنی برتداوم جریان آموزش وبهره گیری از آموزش مجازی با شبکه اجتماعی دانش آموزان، زیرساخت این برنامه مهم آموزشی درالبرز مورد بررسی قرارگرفت.
 این آموزش غیرحضوری از طریق شبکه اجتماعی شاد د رمقایسه با دیگر پیام رسان ها دارای مزیت تعاملی، مدیریتی و گزارش گیری از سوی معاونت ابتدایی ومتوسطه است.
وی با بیان اینکه شبکه آموزشی شاد می تواند یک رویکرد منسجم و یک پارچه را در فرآیند آموزش به دانش آموزان در پایه های مختلف تحصیلی ایجاد کند، اضافه کرد: دراین شبکه فعالیت آموزشی دانش آموزان با هدایت معلمان ادامه پیدا می کند.
قاسمی بیان داشت: مشارکت، همراهی و تشویق معلمان و دانش آموزان برای حداکثر استفاده ازاین ظرفیت آموزشی درفضای مجازی ضرورت دارد.
وی افزود: شبکه اجتماعی شاد یک نرم افزار مدیریتی و نظارتی است که استفاده از آن را می توان به عنوان یک فرصت مناسب برای استمرار یادگیری دانش آموزان یاد کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش البرزعنوان کرد: اداره فناوری و اطلاعات استان مسئولیت نحوه استفاده مدیران و معلمان مدارس از شبکه اجتمکاعی دانش آموزان را برعهده دارد.
وی گفت: شبکه اجتماعی دانش آموزی "  شاد "، فرصتی برای گسترش آموزش‌های مجازی و مدرسه مجازی درآموزش و پرورش است.
قاسمی تاکید کرد: درشبکه اجتماعی دانش آموزی، معلمان می توانند محتوای درسی مناسب را با خلاقیت و امکانات بیشتری که در این فضا ایجادشده است از طریق سامانه سناد در اختیار دانش آموزان قرار دهند.  
استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز و ۲۶ هزار فرهنگی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.