مهندس محمد دلاوریان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: طرح ایمن سازی مدارس از سال ۱۳۹۰درالبرز اجرایی شده است .
وی با اشاره به اینکه برای بازسازی و مقاوم سازی مدارس البرزنیازبه تامین اعتبار از محل منابع ملی و استانی داریم ، خاطرنشان کرد: یکی از اولویت های سال ۹۹ در این استان را مقاوم سازی مدارس تشکیل می دهد.
وی تصریح کرد: مقاوم سازی مدارس به دلیل تامین امنیت دانش آموزان و معلمان در کلاس های درس از جمله موارد مهمی است که باید به آن توجه کرد.
دلاوریان با بیان اینکه ۳۵۰ مدرسه البرز نیاز به مقاوم سازی دارد، اضافه کرد: ۱۵۰ مدرسه این استان هم باید تخریب کامل شود لذا برای مقاوم سازی و بازسازی مدارس نیاز به مشارکت بالای خیرین نیک اندیش و همچنین نگاه ویژه مسوولان استانی و کشوری داریم.
وی ادامه داد: ۱۷ هزار و ۵۰۰ کلاس درس در البرز داریم که همه این کلاس ها باید از ایمنی استاندار برای حضور دانش آموزان و معلمان برخوردار باشند.
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس البرزیادآورشد: اکنون ۲۲ پروژه خیر سازو مشارکتی در دست اجرا داریم که برخی اجرایی شده و برای تعدادی نیز تفاهم نامه اجرای کار منعقد شده و به‌زودی عملیاتی می‌شوند.
وی تاکید کرد: رشد جمعیت دانش آموزی درالبرز بالاتر ازمیانگین کشوری است لذا تامین فضای آموزشی در این استان باید در اولویت قرارگیرد.
استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز و ۲۶ هزار فرهنگی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.