به گزارش خبرنگار مهر، عزیزاله شهبازی صبح امروز در جلسه ستاد ملی کرونا با تاکید بر ضرورت تداوم همراهی اصناف در راستای تعطیلی مراکز عرضه کالاهای غیرضروری، اظهار کرد: فرمانداران جهت نظارت بر روند اقدامات مقابله با کرونا در شهرهای اقماری با اهتمام ویژه ای وارد عمل شوند.

وی با اشاره به اینکه بسیج و سپاه پاسداران استان به جد وارد عمل شده اند و تلاش‌های آنها قابل تقدیر است، ادامه داد: باید از ظرفیت‌های مردمی، سازمان‌های مردم نهاد و پویش‌های اجتماعی، بهره برداری بیشتری شود.

استاندار البرز گفت: در خصوص نقاهتگاه‌های البرز نیز خبرهای خوبی به گوش می‌رسد و هزار و ۴۹ تخت در نظر گرفته شده و ۳۰۰ تخت اکنون تجهیز و آماده بهره برداری است.

شهبازی با بیان اینکه تجربه موفق در کل دنیا برای مقابله با شیوع کرونا، قرنطینه خانگی است، اضافه کرد: در ستاد ملی مصوب شد که خرید و فروش اینترنتی نیز حمایت و تقویت شود.

وی به ضرورت تأمین به موقع الکل برای واحدهای تولید مواد ضدعفونی کننده اشاره کرد و گفت: در تردد خودروها نیز طرح زوج و فرد در تمامی نقاط کرج همچنان باید ادامه داشته باشد.

شهبازی در بخش دیگری افزود: اکنون شرایط به گونه‌ای نیست که مجالی برای پرداختن به حواشی مخرب باشد، ولی عده‌ای به دنبال کسب درآمد و باج گرفتن در این برهه حساس و خطرناک بوده و دلسوز مردم نیستند.

وی اضافه کرد: مردم و رسانه‌های دارای مجوز و اصیل، مطالبه جدی دارند که دست این افراد از صحنه پاک اطلاع رسانی و رسالت خبرنگاری کوتاه شود.

استاندار البرز گفت: در ستاد ملی مقرر شد دو سوم جمعیت کارکنان در محل کار حضور پیدا نکنند تا تردد کمتری صورت گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1390193
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.