سید فتح اله هاشم نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  در اجرای این طرح بسته های حمایتی بین خانوارها و اقشار کم درآمد در ۱۰ خانه هلال شهرستان کرج توزیع شد.

وی اضافه کرد: این بسته های حمایتی شامل مواد غذایی  مانند گوشت،برنج،ماکارونی،حبوبات ،موادپروتئینی و شکلات،شیرینی و مواد شوینده و ضدعفونی کننده است.

هاشم نژاد خاطرنشان کرد: برای  پیشگیری از گسترش بیماری کرونا و تامین مایحتاج بهداشتی خانوارهای کمتر برخوردار، توسط خانه های هلال و حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان کرج تهیه و بین ۴۰۰ خانوار با درآمدکم  توزیع شده است.
وی افزود: هرگونه اقدام پیشگیرانه‌ای بدون مشارکت آحاد مردم امکان‌پذیر نخواهد بود و برای حفاظت از خود و خانواده باید از سلامت دیگران نیز حفاظت کنیم.
هاشم نژاد: این پویش مستمر برای کاهش  زنجیره‌های انتقال بیماری در بین افرادی که استطاعت تهیه وسایل حفاظت فردی ندارند نیز، کمک کرده  تا قابلیت انتقال آن به دیگران کمتر شود.
رییس جمعیت هلال احمر کرج بیان داشت :  پویش سراسری «دست‌یار» که بمنظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تامین  وسایل حفاظت فردی (ماسک، مایع ضدعفونی کننده،دستکش و …) برای خانواده‌های کم‌بضاعت، نقاط حاشیه‌ای و آسیب‌خیز و مناطق محروم کشور ایجاد شده است، مردم نوعدوست می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب ۹۹۹۹۹ هلال‌احمر نزد تمامی بانک‌ها یا به شماره کارت‌های ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ نزد بانک ملت و ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰ نزد بانک رفاه کارگران واریز کنند همچنین کد دستوری #۱۱۲* نیز برای دریافت کمک‌های مردمی فعال است.

وی گفت: اکنون ۱۰ خیر با هلال احمر شهرستان کرج برای کمک به مردم بی بضاعت همکاری دارند .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.