هادی سلطانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جمعیت هلال‌احمر با افزایش درخواست‌های مردمی برای کمک به تامین وسایل حفاظت فردی در مناطق کم‌برخوردار کشور، اقدام به راه‌اندازی پویش ‘دست یار’ و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تامین وسایل حفاظت فردی از جمله ماسک، مایع ضدعفونی کننده، دستکش برای خانواده‌های کم‌بضاعت، نقاط حاشیه‌ای و آسیب‌خیز و مناطق محروم کشور کرده است. 

وی اظهار داشت: مردم نوعدوست کشورمان می‌توانند کمک های نقدی خود را به حساب ۹۹۹۹۹ هلال‌احمر نزد تمامی بانک‌ها یا به شماره کارت‌های ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ نزد بانک ملت و ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰ نزد بانک رفاه کارگران واریز کنند و همچنین کد دستوری #۱۱۲* نیز برای دریافت کمک‌های مردمی فعال است.
مسئول روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان کرمان با بیان اینکه هرگونه اقدام پیشگیرانه ای بدون مشارکت آحاد مردم امکان پذیر نخواهد بود گفت: شهروندان برای حفاظت از خود و خانواده باید از سلامت دیگر افراد نیز حفاظت کنند.

وی ادامه داد: این پویش سراسری کمک می کند تا زنجیره های انتقال بیماری در بین مردمانی که توان تهیه وسایل حفاظت فردی را ندارند، نیز گسترده نشده و قابلیت انتقال آن به دیگران کمتر شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.