عزیزاله شهبازی روز سه شنبه در بازدید از پروژه های عمرانی کرج و پل قزلحصار افزود: امیدوارم هر چه سریع تر کشور جمهوری اسلامی ایران از این بلا ، پاک شود و مردم سالم و تندرست به زندگی عادی ادامه بدهند. 

وی در ادامه در خصوص افتتاح پروژه همت نیز گفت: پروژه همت اگر بحث کرونا نبود امید بود با حضور رییس جمهوری افتتاح  شود و امیدوارم قبل از پایان سال مشکلاتی که ویروس ایجاد کرده مانعی ایجاد نکند و بتوانیم این پروژه به بهره برداری برسانیم.

استاندار البرز ادامه داد:  پل قزل حصار تا پایان هفته آتی به بهر برداری می رسد و این  پل قزل حصار حلقه اتصال راه های مهرشهر و اکبر اباد کرج است که بیش از ۲۰ سال است که این پروژه آغاز شده ولی به دلیل مشکلات تاکنون مورد بهره برداری قرار نگرفته است . 
شهبازی اظهار داشت : اما با پیگیری مجدانه ای که در یکسال گذشته صورت گرفته و با دستور معاون رییس جمهوری و رییس برنامه بودجه  ، وزیر راه و شهرسازی و رییس راه آهن کشور با گسیل اعتبارات از بخش های دیگر به استان البرز شاهد بهره برداری پروژه های عمرانی این استان هستیم .
استاندار البرز با بیان اینکه در نبود پل قزل حصارمردم این محدوده با مشکل جدی مواجه بودند، گفت: با افتتاح و بهره برداری پل قزل حصار در اوایل هفته آینده  راه ارتباطی  برای مردم این منطقه تسهیل می شود. 
وی گفت: در استان البرز پنج پل برای بهره برداری  برای رفاه حال مردم داریم و  با پیگیری های مجدانه ای که وزیر راه و شهرسازی  و رییس  راه آهن کشور داشته امیدواریم هرچه زودتر به بهره برداری برسد.

ویروس کرونا که به طور رسمی کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از ۸۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

بنابر اعلام رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز  ۵۹ بیمار مشکوک و کرونایی طی سه هفته گذشته تاکنون در این استان جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.