به گزارش شامگاه شنبه روابط عمومی دادگستری البرز، حسن مددی با اشاره به شرایط استان البرز که شریان ارتباطی پایتخت و چند استان کشور است افزود: شرایط اعمال شده محدودیت برای تردد به استان را با مشکل روبرو کرده و نیازمند ورود جدی مسوولان اجرایی و اتخاذ تدابیر لازم هستیم.

وی ضمن درخواست از رسانه ها برای دعوت مردم به حضور نداشتن در اماکن عمومی و کاستن از ترددها خاطر نشان کرد: از هم استانی ها می خواهیم که برای حفظ سلامت خود و خانواده از تردد به مکان های شلوغ و پرتجمع و حضور درمراکز خرید خودداری کنند و تا جایی که ممکن است در زمان حاضر از رستوران هاو مراکز تفریحی استفاده نکنند.

مددی با اشاره به اینکه در صورت گسترش این بیماری، خدمات دهی به هم استانی ها می تواند به سختی ممکن باشد، تصریح کرد:بهترین راهکار اتخاذ تدابیر پیشگیرانه و رعایت نکات بهداشتی اعلام شده توسط مسوولان پزشکی استان است.

مددی متذکر شد: به تازگی تمام مراکز قضایی و انتظامی به فعالیت خود ادامه می دهند اما از مردم می خواهیم که با توجه به شرایط کنونی مراجعه خود را به این مراکز را حتی المقدور به زمان دیگری موکول کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به دستور قضایی برای تشدید نظارت بر فعالیت صنوف تولید و عرضه مواد غذایی و بهداشتی صادر شده  خاطر نشان کرد: کمبودی در استان در زمینه مواد غذایی و بهداشتی نداریم و اگر نارسایی مشاهده می شود مربوط به سیستم توزیع است که در حال پیگیری آن از طرف مراکز ذیربط هستیم،.

مددی گفت: در آینده نزدیک و با همت مسوولان غذا و دارو، سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی استان، این مشکلات نیز مرتفع می شود.

جاده کرج-چالوس از روز جمعه شانزدهم اسفند با هدف پیشگیری از ویروس کرونا بسته شده است.

نیمی از جاده ۱۶۰ کیلومتری کرج - چالوس درحوزه استان البرز و نیمی دیگر درحوزه استان مازندران قراردارد.

بیماری کرونا تاکنون ۱۸۰ نفر را در البرز مبتلا کرده و ۱۲ نفر براثر این بیماری جان باختند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.