مدیر تعاون روستایی استان البرز روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : به منظور پیشگیری از بیماری ویروسی کرونا و ضرورت بسیج تمام ظرفیت های موجود، شرکت تعاونی کشاورزی  دامداران صنعتی نظرآباد از تشکل های تحت پوشش تعاون روستایی استان البرز اقدام به تهیه و توزیع مواد ضدعفونی کننده دست و محیط بین دامداران، کشاورزان وعموم مردم در فروشگاه شرکت تعاونی کشاورزی دامداران صنعتی نظرآباد کرده است .

سید محسن موسوی اظهار داشت: این شرکت تاکنون میزان ۲۲۸ گالن چهار لیتری و پنج گالن ۲۰ لیتری مواد ضدعفونی کننده ویژه دست،  ۲۲۸ گالن  چهار لیتری و پنج گالن ۲۰ لیتری مواد ضدعفونی کننده ویژه محیط و سطوح توزیع کرده است.

وی افزود:همچنین مقادیر قابل توجه ای مواد ضدعفونی کننده در بسته بندی نیم لیتری در اختیار متقاضیان و مراجعین  قرار داده شده است.

موسوی اضافه کرد: در راستای توصیه های مقام معظم رهبری و دولت در خصوص کمک های همه جانبه و بسیج عمومی در جهت پیشگیری و مقابله با بیماری ویروس کرونا شبکه تعاون روستایی استان البرز با تمام امکانات و ملزومات بهداشتی در خدمت مردم می باشد.

ادارات و بانک های شهرستان نظرآباد  میزان قابل توجهی از مواد ضدعفونی کننده را از این شرکت تهیه کرده اند.

ویروس کرونا که به طور رسمی کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از ۵۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

طبق گزارش روز پنجنشبه (۱۵اسفندماه ) وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، تاکنونتعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور به ۳ هزار و ۵۱۳ نفر و فوت ناشی از آن به ۱۰۷ نفر رسید و همچنین ۷۳۹ نفر تاکنون بهبود یافته‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز نیز  امروز  اعلام کرد که با بررسی نتایج آزمایشات ، شمار قطعی مبتلایان به بیماری کرونا در این استان به ۱۴۰ نفر رسید و تاکنون ۸ نفر بر اثر این ویروس جان باخته اند.

 تعاون روستایی استان البرز دارای ۸۵ تشکل و بالغ بر ۲۵ هزار بهره دار است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.