محمدباقر مقدسی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هر ساله مقارن با ایام سال نو، ادارات ، موسسات ، شرکت ها و خیرین  با مراجعه به ستاد دیه استان البرز، در راستای آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد، مساعدت های ویژه ای به عمل می آورند که نمونه این حرکت، آزادی سه مددجوی زندانی که به دلایل غیرعمدی و غیربزهکاری تحمل حبس می نمودند با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز ، از زندان آزاد و به آغوش خانواده هایشان بازگشتند.

وی با اشاره به وجود بیش از۳۰۰  زندانی مالی در زندان های البرز  اظهار داشت: امیدواریم با ادامه این روند در خصوص کمک و مساعدت دیگر ارگانها و خیرین نیکوکار نیک اندیش، شاهد آزادی بیشتر مددجویان زندانی غیر بزهکار باشیم تا خانواده آنان نیز در این ایام سال نو، طعم شیرین باهم بودن را بچشند و کانون این خانواده ها گرم تر شود.

اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز برای دومین بار است که در سال جاری مبادرت به کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد می کند که جای  قدردانی دارد.

وی اظهار داشت: طی سال جاری ۲۱۱ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد از زندان های استان البرز با کمک خیرین و ستاد دیه استان آزاد شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.