فرشته فهمیده روزچهارشنبه درگفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه ازهشتم تا ۱۵ اسفندماه، هفته تربیت اسلامی نامگذاری شده است،افزود:نهاد امورتربیتی ، نهادی انقلابی و متعهد به اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در آموزش وپرورش است.
وی خاطرنشان کرد: تاسیس نهاد امور تربیتی اقدامی ارزشمند از سوی شهیدان رجایی و باهنراست که باید فرهنگ ایثار و شهادت و اهداف این شهدا در جامعه و بین فرهنگیان و مربیان گسترش یابد
ترویج شیوه های نوین مدیریت و برنامه ریزی فرهنگی و تربیتی درمدارس، معرفی جایگاه و خدمات امور تربیتی درجامعه از برنامه ها واهدافی است که دراین هفته دنبال می شود.
وی با بیان اینکه ستاد بزرگداشت هفته تربیت اسلامیدراین استان تشکیل شده است، یادآورشد: دراین هفته دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج و ائمه جمعه استان ،تکریم ازمعاونین و مربیان پرورشی، حضور دربرنامه های آموزشگاهی، برگزاری نمایشگاه های مختلف، تقدیراز نیروهای پرورشی فعال انجام می شود.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرزشرکت منسجم و فعال معاونان و مربیان پرورشی درنما زجمعه، برگزاری مسابقه فرهنگی، برپایی نمایشگاه ،درج پیام های تربیتی درسربرگ اداری وگسترش فرهنگ تربیتی درفضای مجازی را از دیگر برنامه های این استان درهفته تربیت اسلامی برشمرد.
وی تاکید کرد:به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه تجلیل ازفعالان حوزه امورتربیتی استان البرز لغو شده است اما لوح های تقدیر وزارتخانه ای با هدیه برای آنان پیش بینی شده است.
آموزش و پرورش البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.