عباس دمیرچی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مراحل ثبت نام حج تمتع شامل انتخاب کاروان ها، ثبت نام و پرداخت قسط اول تشرف است که تمامی مراحل آن به صورت غیر حضوری و الکترونیکی انجام می گیرد.
وی اظهار داشت: به همین منظور محدودیت زمانی ارایه مدارک به مدیران کاروان برای قطعی کردن ثبت نام برداشته شده است و زائران می توانند بدون مراجعه در محل ثبت نام کاروان های حج تمتع و در روزهای بعد از ثبت نام به دفتر مدیر کاروان مراجعه کرده و مدارک را ارایه کنند تا ثبت نام خود را قطعی کنند.
بنابه این گزارش، اطلاعیه ثبت‌نام زایران در کاروان های حج تمتع ۹۹ روزسه شنبه در سامانه اطلاع رسانی حج وزیارت استان البرز  منتشر شده است.
در این اطلاعیه اولویت های تشرف و اولویت های ذخیره، نحوه مراجعه و ثبت نام در کاروان ها، مدارک مورد نیاز برای ثبت نام، نحوه پرداخت هزینه تشرف، نحوه دریافت وجه قربانی و همچنین شرایط واگذاری قبوض درج شده است.
متقاضیان تا تاریخ ۳۱ فروردین ماه سال ۸۶ می توانند از ساعت ۱۰صبح روز جمعه نهم اسفند ماه از طریق سامانهنسبت به نام نویسی در کاروانها اقدام کنند بنابراین دارندگان قبوض ودیعه گذاری که تاکنون به تکمیل اطلاعات مبادرت نکرده اند، در زمان باقی مانده می توانند با مراجعه به سامانه یاد شده این مهم را انجام دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
4 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.