به گزارش خبرگزاری مهر، جدول زمانبندی ثبت نام در کاروان‌های حج تمتع برای سال ۹۹ از سوی سازمان حج و زیارت اعلام شد.

در اطلاعیه این سازمان آمده است: به لطف خداوند متعال بر اساس برنامه‌ریزی های انجام شده سازمان حج و زیارت ثبت‌نام متقاضیان اعزام به حج تمتع سال ۱۳۹۹ در کاروانهای اعزامی به شرح زیر اعلام می‌شود.

آندسته از دارندگان قبوض ودیعه گذاری تا تاریخ ۳۱ فروردین ۸۶ که قبلاً نسبت به تکمیل اطلاعات و دریافت کد رهگیری از سامانه http//rcserve.haj.ir اقدام کرده اند و در اولویت اصلی قرار دارند از آغاز زمان ثبت نام در تاریخ نهم اسفندماه ۹۸ رأس ساعت ۱۰ صبح می‌توانند ثبت نام خود را انجام دهند.

لازم به ذکر است که واجدین شرایط باید برای انتخاب کاروان، رزرو و ثبت نام اولیه به سامانه http//reserve.haj.i مراجعه و پس از آن (حداکثر تا ۷۲ ساعت) به همراه مدارک لازم به مدیران کاروان مربوطه مراجعه کنند.

در صورت عدم مراجعه به موقع رزرو ایشان باطل و ظرفیت خالی کاروان طبق برنامه زمانبندی در اختیار دارندگان سایر اولویت‌ها قرار خواهد گرفت.

همچنین دارندگان قبض ودیعه گذاری تا تاریخ پانزدهم اردیبهشت ماه ۸۶ که قبلاً در سامانه http//rcserve.harcserve.haj.ir با تکمیل و به روزرسانی اطلاعات خود کد رهگیری دریافت کرده اند و در اولویت ذخیره قرار دارند هم از ساعت ۱۰ صبح روز ۲۱ اسفندماه جاری برای ثبت نام اقدام کنند.

در این اطلاعیه در مورد تاریخ اعلام و درج مشخصات کاروان‌ها در استان‌ها نیز ذکر شده که اسامی، نشانی و تلفن دفاتر ثبت نام، مدیران و مشخصات کاروانهای حج تمتع در سطح استان هفتم و هشتم اسفندماه جاری اعلام می‌شود.

اطلاعیه مذکور در مورد نحوه مراجعه و ثبت‌نام متقاضیان نیز اعلام کرده که انتخاب کاروان و ثبت‌نام اولیه در کاروانهای حج تمتع سال ۱۳۹۹ از متقاضیان با مراجعه به نشانی اینترنتی http://reserve.haj.ir صورت می‌پذیرد.

هزینه قطعی سفر هر کاروان بر مبنای مخارج ارزی و ریالی برای هر زائر محاسبه و مبلغ نهایی آن برای هر کاروان درج و در دو مرحله، بخش اول ۲۵۰ میلیون ریال (با احتساب اصل مبلغ ودیعه‌گذاری و سود متعلقه) و بخش دوم مبلغ باقیمانده هزینه سفر (که زمان دریافت آن از طریق مدیر کاروان به زائر اعلام می‌شود) اخذ خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.