به گزارش خبرنگار مهر، رامین ربیعی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران به تولید ژل های ضدعفونی کننده در سطح واحدهای تولیدی استان اشاره کرد و گفت: البرز قطب صنعتی تولید مواد آرایشی - بهداشتی از جمله مواد ژل های ضدعفونی کننده است، در این زمینه بیش از ۱۰۰ واحد صنعتی فعال در استان داریم.

وی ادامه داد: در استان البرز طبق دستور وزیر صنعت، معدن، تجارت در چند روز اخیر جلسات متعددی برگزار کرده و پیگیر این هستیم تا محصولات تولیدی در زمینه ژل های ضدعفونی کننده مستقیم و بدون واسطه گری به دست مصرف کنندگان برسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن، تجارت استان البرز گفت: بررسی مشکلات واحدهای صنعتی استان در خصوص تولید مواد و ژل های ضدعفونی کننده احصاء شده است و مهمترین مشکل این واحدها تأمین الکل بود.

ربیعی تاکید کرد: برای تأمین الکل مورد نیاز واحدهای تولیدی مواد و ژل های ضدعفونی کننده استان دیروز جلساتی در سطح وزارتخانه داشتیم تا نیاز این واحدها حل شود.

وی عنوان کرد: امروز به واحدهای تولیدی آرایشی - بهداشتی تولیدکننده مواد و ژل های ضدعفونی کننده اعلام کرده ایم که هر مقداری الکل نیاز دارند فراهم خواهیم کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن، تجارت استان البرز در بخش دیگری در خصوص نظارت بر بازار استان گفت: در این فرآیند بر تولید تا عرضه ژل و مواد ضدعفونی کننده نظارت خواهد شد.

ربیعی افزود: از ۱۰۰ واحد آرایشی- بهداشتی استان البرز ۱۰ مورد در تولید ژل و مواد ضدعفونی کننده شاخص هستند که همین تعداد نیز توانایی تأمین نیاز کشورمان و حتی دیگر کشورهای همسایه را دارند.

وی اشاره کرد: واحدهای فعال آرایشی - بهداشتی استان البرز در حال حاضر در صورتی که مواد اولیه مورد نیاز آنها به خوبی تأمین باشد و با تمام ظرفیت نیز کار کنند، در مجموع روزانه چیزی حدود ۲۰۰ تن مواد ضدعفونی کننده تولید می‌کنند.

به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن، تجارت استان البرز برای حدود ۶۵ مورد واحد تولیدی جدید در این زمینه نیز وزارت بهداشت با هماهنگی وزارت صمت مجوز صادر کرده است و این ۶۵ مورد نیز در مدار تولید در این زمینه وارد خواهند شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.