سردار سرتیپ دوم پاسدار سید یوسف مولایی روز پنجشنبه در همایش بصیرتی «انتخاب قوی-  ایران قوی » که با همکاری روابط عمومی اداره کل اوقاف  و امورخیریه و بسیج جامعه مداحان استان البرز در در آستان مقدس امامزاده حسن (ع)‌کرج برگزار شد، افزود:  دشمنان هر زمان که در ایران انتخابات می خواهد برگزار شود از یکسال پیش از آن شروع به تحریم می کنند.

وی با بیان اینکه مگر چه اشکال و مشکلی در انتخابات ایران وجود دارد، اظهار داشت:  آمریکایی ها برای ورود و تجاوز به هر کشور و توسعه فرهنگ خودشان، شعار اینکه ما مامور هستیم دموکراسی را ترویج دهیم، وارد می شوند.

مولایی با بیان اینکه نماد دموکراسی، انتخابات است، گفت: ایران بهترین انتخابات را در دنیا و منطقه دارد ولی چرا این ها حتی مخالف حرف خودشان هستند؟

وی ادامه داد: ایران هر سال یا یک و نیم سال یکبار انتخابات برگزار می کند ولی چرا مخالفت می کنند و چگونه می خواهند دموکراسی را توسعه دهند در حالیکه تمام رفقایشان بدون استثنا از طریق کودتا از دهه ۶۰ میلادی تا کنون سرکار آمده اند.

فرمانده سپاه استان البرز دلیل این حساسیت آمریکایی ها نسبت به انتخابات ایران را این دانست که جمهوری اسلامی ایران مدلی را ارایه می دهد که حتی در آمریکا نیست زیرا انتخابات آمریکا الکتراد است یعنی مستقیم نیست بلکه انتخابات نخبگان است که این افراد رییس جمهور را انتخاب می کنند.

وی گفت:‌  ایران تنها جایی در منطقه و دنیا است که تمام ارکان آن به صورت مستقیم و غیرمستقیم از طریق انتخابات تعیین می شوند و جمهوری اسلامی یک مدل ارایه داده و خواسته آن ها را به هم ریخته است.

وی افزود: آمریکا بر این ادعا است که می خواهد دموکراسی را در دنیا ارایه دهد و موسسه ای مثل OSI یعنی موسسه جامعه باز که ترویج ارزش های غربی مثل دموکراسی را دارد، راه اندازی می کند و این موسسه در کشورهای مختلف ۱۰ تا ۱۵ انقلاب رنگی راه انداخته است.

فرمانده سپاه البرز با بیان اینکه آن ها انتخابات در جمهوری اسلامی که ریاست جمهوری با دست مبارک تک تک مردم به اسم انتخاب می شود را تحریم می کنند، تصریح کرد: امروز تمام فضای مجازی و تلویزیون های آنور آبی مثل وآ، اینترنشنال، بی بی سی پرشین و ...را مامور کرده اند که انتخابات را تحریم بکنید.

وی استفاده از هر وسیله ای برای تحریم انتخابات را تلاش دشمنان دانست و گفت: انتخابات ایران دشمنان را عصبانی می کند زیرا بغض و کینه از انقلاب یک جاهایی بیرون می زند که نتیجه این عصبانیت مثل شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی است زیرا نمی توانند خود را نگه دارد.

وی با بیان اینکه امروز وزیر خارجه آمریکا مستقیم وارد می شود انتخابات ایران را تحریم کند، افزود: یعنی این بغض و کینه از اصالت انقلاب و مدل های انقلاب است.

مولایی با اشاره به اینکه در دنیا نمی توانی پیدا کنی که رییس جمهور یک کشوری مستقیم و علنی برای ترور شخصیت رسمی یک کشور دستور بدهد و آمریکایی ها امروز این کار غلط را کرده اند، اظهار داشت: مدعی هم هستند که بزرگترین کشور اقتصادی، سیاسی و نظامی هستند ولی به قدری و پست و بی اعتبار شده اند که علنی می گویند خودمان دستور دادیم که شهید حاج قاسم را ترور کنند.

وی گفت:‌جایی که آمریکایی ها ناراحت می شوند معلوم است یک خبری است؛ حتی اگر در درون مشکل داشته باشیم و جناح های سیاسی به هم بریزند و فضا آلوده شود ولی اصل مطلب را نباید را فراموش کرد.

وی ادامه داد: آنان همه چیز ما را تحریم کرده اند حتی سیم خاردار را تحریم کردند ولی چرا موبایل وفضای مجازی ما را تحریم نمی کنند و هیچ وقت دیده نشده که ابزارها و امکانات انتقال اطلاعات تحریم شود؛ زیرا ابزار خودش است.

فرمانده سپاه استان البرز افزود: اگر سرعت اینترنت را کمی کم کنیم سریع عصبانی می شوند و جایی که دشمن عصبانی می شود بدانید که آنجا اثرات انقلاب است و ناراحتی دشمن را به همراه دارد.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات یکی از مواردی است که دشمن را هر ۲ تا چهار سال یکبار عصبی می کند و حتی چیزی که نماد حرکت غربی هاست اگر انجام دهیم چون مدل اسلامی، ایرانی و بومی است آن ها را ناراحت می کند.

این جانباز هشت سال دفاع مقدس گفت: بعضی ها در کشاکش روزگار سنگ زیرین دشمن می شوند به جای اینکه سنگ زیرین خودی شوند و تقریبا یک ماه است که آتش تهیه دشمن در تمام عرصه ها می ریزد تا انتخابات را به هم بریزد که نخواهند توانست.

وی به انتخابات سال ۸۸ اشاره کرد و افزود:‌تا به حال مثل انتخابات ۸۸ از نظر امنیتی نداشتیم و آمریکایی ها به این نتیجه رسیدند که تمام توانشان را در همه عرصه ها به میدان بیاورند به طوریکه هشت عمل را انجام دادند تا انتخابات انجام نشود و در انتخابات اخیر هم چهار یا پنج مدل آن را باز هم عملی کرده اند.

وی اظهار داشت:‌ به انتخابات ۸۸ تقریبا پنج ماه به انتخابات مانده بود که تمام گروه های مسلح خود را به ایران اعزام کردند به طوریکه در کردستان زمان جنگ خیلی درگیری نداشتیم ولی در روانسر کردستان در سال ۸۸ بچه های سپاه و ناجا را به صورت عمده شهید کردند.

این جانباز مدافع حرم ادامه داد:‌به عبدالمالک ریگی که آن زمان به مکه رفته بود گفتند که سریع به ایران برگرد و عملیات انجام دهد و در شیراز هم به تندر ماموریت دادند که ۱۳ بمب گذاری انجام دهد.

وی گفت: خلق ترک اصلا وارد عملیات نمی شد و در آن زمان ۱۱ بمب دادند که منفجر کنند و حتی هواپیمایی رییس جمهور قبلی ایران را بمب گذاری کردند.

مولایی بیان داشت: دشمن می خواهد همه جا را به هم بریزد و تا انتخابات می شود تمام دارایی خود را برای به هم زدن انتخابات به میدان می آورد.

وی یادآور شد که دشمن دشمنی می کند و حساس است و می گوید انتخابات ایران تمام دارایی ما را به هم می ریزد و شما مداحان باید مردم را برای انتخاب اصلح هدایت کنید ولی بر روی شخص خاصی حساسیت و وسواس نداشته باشید.

در پایان این نشست از مداح اهل بیت (ع) صادق عبادی  تجلیل شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.