به گزارش خبرنگار مهر، پیمان دانش کار آراسته شامگاه چهارشنبه در حاشیه برگزاری دومین جشن فارغ‌التحصیلان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز که در سالن همایش مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور واقع در شهر کرج برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فلسفه برگزاری جشن امروز برای آن است که شور و نشاط میان دانش آموختگانی که هر ساله در مقاطع مختلف کاردانی و کارشناسی ناپیوسته فارغ التحصیل می‌شوند ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: در این مراسم به دنبال این هستیم تا به دانش آموختگان خود یادآور شویم که امروز به مرحله‌ای دیگر وارد می‌شوند و باید آموخته‌ها، آموزش‌ها و مهارت‌های خود را در محیط کار پیاده سازی کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز افزود: در نیم سال تحصیلی نخست سال تحصیلی ۹۸-۹۹ نزدیک به سه هزار و ۵۰۰ دانشجوی جدید در مراکز علمی کاربردی البرز پذیرش شده اند، آمار نهایی پذیرش نیم سال دوم بعد از گزارش واصله از سازمان سنجش مشخص خواهد شد.

دانش کار آراسته با بیان اینکه در سطح ۲۷ مرکز دانشگاهی جامع علمی کاربردی استان البرز در ۱۱۷ رشته نسبت به آموزش مهارتی اقدام می‌شود، گفت: برنامه‌هایی برای توسعه رشته‌ها در سال تحصیلی آینده مدنظر قرار داده ایم.

وی با بیان اینکه تغییراتی در برنامه‌ها و دوره‌های آموزشی در سال آتی خواهیم داشت و این موارد بروز رسانی می‌شود، گفت: در کنار طراحی رشته‌های جدید مدنظر داریم که در سال تحصیلی آینده یک تا دو مرکز علمی کاربردی جدید نیز در استان البرز تأسیس شود؛ چون در زمینه راه اندازی این مراکز متقاضیانی داریم که پرونده آنها در دست بررسی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.