ابوالقاسم پالیزگیر شامگاه چهارشنبه در نشست توجیهی بین نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اعضای هیات نظارت، اجرایی و بازرسی اظهار داشت: تدارکات لازم برای برگزاری انتخابات در دوم اسفندماه اندیشیده شده است و برای برگزاری انتخابات سالم تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

وی با یادآوری ثبت نام ۵۳ کاندیدا برای انتخابات مجلس یازدهم در شهرستان ساوجبلاغ گفت: تاکنون ۳ نفر انصراف داده‌ و ۱ نفر تغییر حوزه داده و ۳۰ نفر نیز صلاحیتشان رد شد و در نهایت ۲۱ نفر بعنوان نامزد یازدهمین انتخابات مجلس یازدهم درحوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان تایید شدند.
فرماندار و رییس حوزه انتخابیه ساوجبلاغ با اشاره به اینکه در این شهرستان ۱۴۳ شعبه وجود دارد که ۱۲۵ شعبه ثابت و ۱۸ شعبه سیار است، گفت: پنج هزار نفر مجری و دست اندرکار نیز برای برگزاری انتخابات مجلس یازدهم در این شهرستان در نظر گرفته شده است.
پالیزگیر از مسوولان سه شهرستان ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان خواست تا با رعایت بی طرفی و عدم جانبداری از داوطلبان، در مشارکت پرشور مردم گام بردارند.
جواد صادقلو با اشاره به فرصتها و تهدیدهای فضای مجازی از نامزدهای انتخاباتی خواست تا از این فضا به درستی در جهت اثبات خود استفاده کنند و هرگز در جهت تخریب دیگر نامزدها استفاده نکنند.
صادقلو اظهارداشت: در شهرستان نظر آباد ۹۹ شعبه اخد رای وجود دارد که ۸۹ صندوق ثابت و ۱۰ شعبه سیار بوده که ۶۸ شعبه در شهر نظرآباد و ۳۱ شعبه در روستاهای این شهرستان مستقر می‌شود.
صادقلو ضمن درخواست از نامزدها مبنی بر رعایت موارد قانونی در تبلیغات، گفت: ۱۳ نقطه در شهر نظرآباد از سوی شهرداری‌ شهر نظرآباد جانمایی شده که نامزدها برای حفظ سیمای زیبای شهری باید از مکان‌هایی که شهرداری برای تبلیغات جانمایی کرده استفاده نمایند.
فرماندار نظرآباد همچنین از تعیین سه نقطه در محله سیدجمال الدین، مرکز شهر و محله رسالت برای برپایی ستاد نامزدها خبر داد.
فرماندار طالقان نیز با بیان اینکه ۴۹ شعبه در این شهرستان وجود خواهد داشت گفت: به دلیل صعب العبور بودن روستاهای شهرستان طالقان  ۲۰ شعبه ثابت و ۲۹ شعبه به صورت سیار است.
بهنام جهانی با اشاره به اینکه اخیرا طرفداران برخی نامزدها اقدام به تخریب نامزدی دیگر می‌کنند  از نامزدهای انتخاباتی خواست: رعایت تقوا را داشته باشند تا شاهد انتخاباتی سالم و باشکوه باشیم.
رییس دادگستری شهرستان ساوجبلاغ نیز  از نامزدها خواست قانون انتخابات را به صورت دقیق مطالعه کنند.
علی‌مرتضی کاظمی افزود: تمامی تخلفات نامزدها و ستادها توسط دادگستری رسیدگی می شود و تخلفاتی که از سوی طرفداران هم انجام شود رسیدگی خواهد شد بنابراین نامزدها باید تلاش کنند حسب قانون انجام وظیفه نمایند.
وی گفت: این نکته را به خاطر داشته باشید که اگر یک روز بعنوان نماینده وارد مجلس شدید، قانون کل کشور را وضع می‌کنید پس ابتدا خودتان باید قانونمند باشید.
کاظمی گفت: هرگز وعده‌های دروغ به مردم ندهید و اگر از عهده‌ی کاری بر نمی‌آیید، پس با وعده دروغین مردم را نسبت به نظام بدبین نکنید.
رییس دادگستری شهرستان ساوجبلاغ گفت: شرایط و ضوابط تبلیغات به‌صورت شفاف و کامل در قانون آمده است و تخطی از آن تخلف محسوب شده و هیئت رسیدگی به تخلفات انتخاباتی هرگونه تخلف انتخاباتی از سوی کاندیداهای انتخابات و یا منتصبین آن‌ها را رصد کرده و در کمترین زمان ممکن به آن‌ها رسیدگی می‌کند.
وی همچنین در ارتباط با تخریب نامزدها گفت: اگر کار برای رضای خدا نباشد از همه چیز ساقط می شوید این میز ارزش این را ندارد که دیگران را تخریب کنیم پس بیاییم به قانون احترام بگذاریم.
وی گفت: دستگاه قضایی تمامی تخلفات  را رصد می‌کند و در صورتی که رای آوردید و رای شما باطل شد بدانید از کجا آسیب خورده‌اید پس به قانون احترام بگذارید تا یک انتخابات خوب، پرشور و مجلسی قوی را رقم بزنیم.
 در پایان نشست توجیهی بین نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اعضای هیات نظارت، اجرایی و بازرسی لیست نامزدهای منتخب کرسی حوزه انتخابیه شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان به شرح ذیل اعلام شد.
غلامرضا خرمجاه، بهنام فیاض، محمود بهمنی، کریم باران چشمه، کلیم اله شماخی ، ایمانعلی مامانی، امین شیخ، مصطفی شاه‌حسینی، علی حدادی ، شهسوار پیری، نامدار ندافی، ابوذر امیری میکال، حجت رشیدی، فرشید نعمتی، احسان خاتونی داریان، عطااله رحیم زاده، مصطفی دربندی ، حسین ادب زاده، محمد عظیمی راویز، مجتبی نوراهان، حسین علیزاده.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، روز جمعه دوم اسفندماه برگزار می‌شود.
حوزه انتخابیه ساوجبلاغ ، نظرآباد و طالقان یک کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.