به گزارش خبرگزاری مهر، در این بیانیه آمده است: حضور حماسی و انقلابی مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه استان البرز در آوردگاه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های شهدا، امام شهیدان و نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی «مدظله العالی» بود و برگ زرین دیگری در تاریخ پر فروغ و افتخار ملت بزرگ و غیور ایران که در چهل و یکمین سال آزادی، عزت و پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل چشم جهانیان به منصه ظهور رسید.

حضور پرشور، دشمن‌شکن و اعجاب‌انگیز مردمان سرافراز و انقلابی استان البرز در راهپیمایی سراسری یوم‌الله ۲۲ بهمن ماه و در چهل و یکمین سالگرد فجر پیروزی انقلاب اسلامی، پیام انقلاب اسلامی ایران در گوش میلیون‌ها آزاده حقیقت‌جو سرتاسر گیتی طنین‌انداز شد و با شکست هیمنه آمریکا در پی حمله موشکی به پایگاه‌های استکبار جهانی، ملت ما را به یک ملت آگاه و مقاوم در سطح جهان بدل ساخت و نشان داد که دشمنان انقلاب و نظام اسلامی، در مقابل بصیرت، هوشیاری، موقع شناسی و ولایت مداری ایرانیان همچنان مغلوب مطلق و رسوای افکار عمومی جهانیان هستند.

درود بر ملت فهیم و بصیر البرز، که عظمت حضورشان لرزه بر اندام دشمنان اسلام انداخت و پشتوانه‌ای عظیم برای خدمتگذاران نظام مقدس اسلامی شد که با روحیه‌ای مضاعف از منافع ملی دفاع کنند. درود بر چنین مردمی که در ۲۲ بهمن نشان دادند، در حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی کوتاه نخواهند آمد. البرزیان غیور با حضور انقلابی خویش در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که مسیرشان همان راه امام (ره)، راه ولایت و راه شهیدانی است که با خون‌های مطهر خود نهال انقلاب اسلامی را آبیاری نمودند.

حضور سرافرازانه مردم مسلمان البرز در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه‌ای دیگر از غیرت و بصیرت بود، بصیرتی مثال‌زدنی که در تاریخ عظمت این ملت ماندگار خواهد شد. در بیست و دوم بهمن جای‌جای استان شاهد حضور غیور مردان و شیرزنانی بود که با تاکید بر آرمان‌های انقلاب اسلامی، فصلی نوین از اقتدار اسلامی و بصیرت دینی را به نمایش نهادند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز ضمن تقدیر و تشکر از حضور دشمن‌شکن مردم لحظه شناس و بصیر از نماینده محترم ولی فقیه در استان، استاندار محترم البرز و تمامی مسئولان، مدیران کل استان، عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران امر برگزاری مراسم یوم الله ۲۲ بهمن در سراسر استان اعم از نهادها، ارگان‌ها، دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی، فرهنگی، خدماتی، نظامی، انتظامی اصحاب محترم رسانه‌ها، جراید، مطبوعات و خبرگزاری‌ها بویژه رسانه ملی در مرکز البرز که در آگاه‌سازی عمومی، روشنگری و اغنای افکار عمومی، ترغیب و تشویق مردم به حضور در این مراسم و انعکاس مناسب اخبار و به‌نمایش‌درآوردن گوشه‌هایی هر چند کوچک از سیل خروشان مردم ولایتمدار استان، نقش اساسی ایفا کردند، تشکر و قدردانی می‌نماید. و از خداوند متعال برای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله العظمی امام خمینی (ره) و شهدای عالی مقام، علو درجات و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و عزت و سربلندی را خواهانیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.