حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری روز یکشنبه به خبرنگاران در سمنان افزود : مسیرهای راهپیمایی در شهرها، بخش ها و روستاهای استان سمنان در  ۷۰ نقطه این استان تعیین شد.  

وی افزود: راهپیمایی در شهر سمنان از میدان سعدی به سمت میدان امام خمینی(ره) از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه آغاز می شود و در سایر نقاط راهپیمایی در ساعت و مسیر تعیین شده برگزار می شود.

وی با اشاره به برپایی راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در ساعت ۱۰ در شهرهای اصلی استان سمنان، ادامه داد: راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر شاهرود از میدان ساعت گل به سمت میدان آزادی، در شهر دامغان از میدان ساعت به سمت میدان امام خمینی (ره)، در شهر میامی از میدان بسیج به سمت مصلی نماز جمعه، در شهر گرمسار از میدان انقلاب اسلامی به سمت میدان امام خمینی(ره)، در مهدیشهر از میدان شهدا به سمت میدان امام رضا(ع)، در شهر آرادان  از مسجد صاحب الزمان(عج) به سمت میدان امام خمینی(ره) و در شهر سرخه از میدان ولیعصر(عج) به سمت حسینیه شهداء است.

وی اضافه کرد : این مراسم در ۱۲ شهر این استان نیز برنامه ریزی شده است که زمان آغاز آن در شهرهای بسطام، مجن، بیارجمند، امیریه، ایوانکی و شهمیرزاد ساعت ۱۰ و در شهرهای رودیان، درجزین، دیباج و کلاته رودبار ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه  است، همچنین زمان راهپیمایی مردم در شهر کلاته خیج ساعت ۱۱  و در شهر  لاسجرد بعد از نماز ظهر و عصر برگزار می شود.

رییس  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان  گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۵۰ بخش و روستای این استان نیز برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.