ابراهیم صادقی فر  روز دوشنبه در حاشیه مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر  ویژه جامعه کار و تلاش استان البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با احداث این واحدها بخشی از دغدغه جامعه کارگری کشور مرتفع می شود.

وی ادامه داد:  جامعه کار و تولید همیبشه در عرصه های جنگ ، سازندگی و دیگر عرصه ها پای کار بوده و  موجب دوام انقلاب شده است.

معاون وزیر تعاون ، کار و رفاه و اجتماعی با بیان اینکه جامعه کارگری همواره وفادارترین قشر  به انقلاب بوده است، گفت: این قشر شریف همیشه در جهت تقویت و دوام انقلاب اسلامی گام برداشته است.

وی در خصوص اولویت برنامه های وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی  برای سال آتی توضیح داد: برنامه های زیادی در حوزه کارگری دیده شده که مهمترین آن‌بحث تامین مسکن کارگری است.

صادقی ادامه داد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شورای عالی کار و همچنین روابط کار از مدت ها پیش بحث های مربوط به تقویت سبد معیشتی کارگران را شروع کرده اند و به یقین اتفاقات خوبی در این حوزه رقم خواهد خورد.

معاون فرهنگی، اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی داشت: برای  جبران ضعف هایی که در نتیجه تحریم و تورم در کشور رخ داده است ، این وزارتخانه برنامه هایی دارد که تا آخر سال جاری اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.