سید مجید موسوی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این طرح ها با اعتباری بالغ بر ۵۱۲ میلیارد و ۸۳۲ میلیون ریال ایجاد شده که ۵۶ میلیارد و ۲۰۷ میلیون ریال آن از محل اعتبارات دولتی و۴۵۶ میلیارد و ۶۲۵ میلیون ریال از محل آورده های شخصی بوده است.

 با بهره برداری از این طرح ها زمینه اشتغال ۴۲۴ نفربه صورت مستقیم و ۵۱۹  نفر به صورت غیر مستقیم در سطح استان البرز فراهم شد.

موسوی گفت: ۱۲طرح در شهرستان ساوجبلاغ، ۱۰ طرح در شهرستان نظرآباد، پنج طرح در شهرستان کرج، سه طرح در شهرستان اشتهارد، ۲ طرح در شهرستان فردیس و یک طرح در شهرستان طالقان به اجرا درآمده است.

وی در خصوص موضوع این طرح ها، بیان داشت: ۱۹طرح در زمینه آب و خاک، پنج طرح باغی و احداث گلخانه، چهار طرح تولیدات دامی، سه پروژه صنایع تبدیلی و تکمیلی، یک طرح شیلاتی و یک طرح ترویجی و آموزشی موضوعات این پروژه ها می باشد.

موسوی  در ادامه به دیگر برنامه های جهاد کشاورزی استان البرز در ایام الله  دهه مبارک فجر اشاره کرد و افزود: شرکت در برنامه تجدید میثاق با آرمان های امام و انقلاب، دیدار با خانواده های معظم و معزز شهدا، شرکت در نمایشگاه توانمندی های استان در بخش کشاورزی وتقدیر از نمونه های ملی و استانی بخش کشاورزی در سال ۹۸، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و چندین برنامه متنوع و متعدد از دیگر برنامه های این سازمان در این دهه است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز افزود: برای برگزاری هرچه با شکوه تر، این سازمان با تشکیل کمیته روستایی و عشایری و برنامه ریزی مناسب و تشکیل جلسات مختلف با اعضای کمیته ها سعی کرده تا امور آنچنان که در خور و شایسته سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی است برگزار شود.

استان البرز دارای ۶۸هزار هکتار اراضی زراعی و باغی و بیش از ۳۰ هزار بهره بردار است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.