به گزارش خبرنگار مهر، نورمحمد فردی ظهر روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر ویژه جامعه کار و تلاش استان البرز که در سالن اجتماعات مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای در شهر کرج برگزار شد، اظهار کرد: ایران در چهل سال گذشته به پیشرفت زیادی در حوزه‌های مختلف دست یافته این امر در قیاس وضعیت کشور در قبل و بعد از پیروزی انقلاب به مشخص است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه عزت و افتخار امروز ایران مرهون روشنگری بنیان گذار کبیر انقلاب، ولایت فقیه و خون شهدایی است که برای سربلندی نظام از خون خود گذشته اند، گفت: البرز یکی از استان‌های صنعتی و تولیدی کشور است که ظرفیت‌های خوبی هم در حوزه کشاورزی و خدمات دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با اشاره به آمار که بیانگر اشتغال سه درصد البرز نشینان در بخش کشاورزی است، افزود: بیش از ۴۲ و ۵۴ درصد مردمان استان نیز به ترتیب در بخش‌های صنعت و خدمات مشغول به کار هستند.

فردی با بیان اینکه امسال به عنوان سال رونق تولید نامگذاری شده است، گفت: طی ۱۹ سال اخیر هر سال به یک عنوان اقتصادی نامگذاری شده است و این مهم بیانگر اهمیت این حوزه از دیدگاه مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به اینکه دشمن امروز بر روی اقتصاد کشورمان متمرکز شده است، افزود: آنها به دنبال ایجاد فشار به ایران هستند، به همین دلیل باید بیش از گذشته برای توسعه این بخش تلاش کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز ادامه داد: صنعتگران و جامعه کارگری بیشترین تلاش را برای به حرکت درآوردن چرخ صنعت کشور دارند و مسئولان باید برای حمایت از آنها نگاه ویژه ای داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1343346
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.