کیوان بربند روز چهارشنبه در حاشیه این رویداد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رویداد به عنوان یک رویداد بزرگ رسانه ای است که به مدت سه روز با حضور تیم های تخصصی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این عرصه فرصتی برای حضور فعالان فضای مجازی است تا پتانسیل‌ها و قابلیت‌های بالای خود را منصه ظهور برسانند، اظهار داشت: فعالیت در فضای مجازی به یک موضوع همگانی و مردمی تبدیل شده که بسیاری از این فعالیت‌ها را نمی‌توان ارزیابی و آنالیز کرد به طوریکه تیم‌های زیادی که بیشتر تک گروه و یا گروه‌های کوچک هستند در تولید محتوا فعال هستند ولی بازخورد و جریان سازی این فعالیت‌ها کمتر انجام شده است.

او معتقد است که فعالیت در این حوزه بستگی زیادی به ضریب نفوذ اینترنت دارد که این ضریب در شهرستان کرج نسبت به دیگر شهرستان‌های استان خیلی بیشتر است ولی تفاوت عمده این استان نسبت به دیگر استان‌ها پراکندگی قومیتی و یکپارچه نبودن فرهنگ ها است که باعث می‌شود که این موضوع در فعالیت در حوزه فضای مجازی نیز تسری یابد و فعالیت‌ها یکپارچه نباشد.

وی ادامه داد:‌این رویداد فرآیند محور است و در سه بخش پویانمایی (انیمیشن کوتاه، استاپ موشن، کمیک موشن، گات اوت، موشن گرافیک)،‌ اپلی کیشن های (نرم افزار) موبایلی و بازی سازی موبایلی برگزار می شود.

بربند گفت: شرکت کنندگان در این رویداد ۴۸ ساعته فرصت دارند تا محتوای مورد نظر خود را برای داوری ارایه دهند.

وی افزود: در این رویداد در استان البرز ۱۰ تا ۱۲ تیم سه نفره حضور دارند ولی باید یادآور شد تیم هایی که تاکنون ثبت نام نکرده اند می توانند تا پایان امروز به کانون شهید سبحانی مراجعه و اقدام به شرکت در این رویداد کنند.

وی اضافه کرد:  هدف از برگزاری این رویداد، فراهم کردن زمینه ای برای رقابت در تراز اندیشه انقلاب و توان بسیج و کشف استعدادهای نهفته ای است که تا کنون مغفول مانده است.

بربند یادآور شد: این برنامه سال گذشته فقط به صورت کشوری برگزار شد ولی بر اساس تصمیم گیری های انجام شده مقرر گردید که امسال این رویداد در تمام استان ها به صورت جداگانه برگزار شود و نفرات و تیم های برتر به مرحله کشوری راه یابند.

در سراسر کشور یک هزار و ۵۰۰ نفر در قالب ۵۰۰ تیم در این رویداد تخصصی شرکت کرده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.