منصور رحمانیان روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از جوی کم و بیش ناپایدار طی امروز در منطقه البرزاست که به موجب آن افزایش ابر، مه آلودگی و یخبندان در کل استان دور از انتظار نیست.

براین اساس فردا عصر با ورود سامانه بارشی به استان البرز وزش باد گاهی شدید، بعضی ساعات رگبار برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

آسمان امروزسه‌شنبه البرز،نیمه ابری تا ابری،مه آلود، افزایش آلاینده‌ها و ناسالم برای گروه‌های حساس، وضعیت هوای فردا چهارشنبه استان،‌ابری و مه آلود،‌وزش باد گاهی شدید عصر رگبار برف و وضعیت کیفی ناسالم برای گروه‌های حساس،‌پنجشنبه هفته جاری ،‌ابری و مه آلود،‌رگبار برف،‌کاهش ابر،‌کاهش محسوس دما و یخبندان، ‌جمعه، ‌قسمتی تا نیمه ابری،‌مه آلود،‌یخبندان و کاهش محسوس دما و شنبه هفته آینده ابری و مه آلود،‌بعضی ساعات وزش باد و بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

 دمای کمینه و بیشینه امروز منفی پنج و یک درجه بالای صفر،‌فردا منفی سه تا ۲ درجه بالای صفر،‌پنجشنبه منفی پنج تا یک درجه بالای صفرجمعه منفی چهار تا ۲ درجه بالای صفر و شنبه منفی هشت تا ۲ درجه بالای صفر خواهد بود.

سرعت وزش باد عصر امروز استان ۲۰ کیلومتر در ساعت، ‌فردا۴۰ کیلومتر در ساعت، ‌پنجشنبه ۴۸ کیلومتر در ساعت،‌ جمعه و شنبه ۲۸کیلومتر در ساعت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.