مجتبی میهن پرست روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این سامانه بارشی از اواخر امروز وارد استان می شود و تا روز پنجشنبه به فعالیت خود ادامه می دهد.

وی افزود: این سامانه فردا در شمال استان بصورت باران و برف همراه با رعد و برق و احتمال تگرگ و وزش باد به نسبت شدید و در جنوب بصورت باران فعالیت می کند و تا اواسط روز پنجشنبه از استان خارج و سبب کاهش دما می شود.

رئیس گروه پیش بینی هواشناسی ایلام یادآور شد: بارش‌هایی که از امروز آغاز می‌شوند، می‌توانند سبب آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها، اختلال در تردد، خطر اصابت صاعقه، یخبندان صبحگاهی و لغزندگی معابر شوند.

میهن پرست اضافه کرد: روز شنبه نیز سیستم بارشی با هسته بسیار سردی وارد استان می شود که با بارش برف سنگینی همراه است که منجر به کاهش دما تا روز دوشنبه خواهد شد.

رئیس گروه پیش بینی هواشناسی استان ایلام با بیان اینکه کاهش دما سبب یخبندان و لغزندگی می شود، گفت: از شهروندان تقاضا داریم از اتراق در کنار مسیل‌ها و نیز صعود به ارتفاعات در این بازه زمانی خودداری کنند.

وی تاکید کرد: به هنگام رانندگی در محورهای کوهستانی و شمالی استان وسایل و تجهیزات زمستانی را همراه خود داشته و احتیاط لازم را به هنگام رانندگی رعایت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.