مدیر کل آموزش و پرورش البرز درآیین متمرکز سیل مهربانی ۲ همکلاسی ها که روز سه شنبه دردبیرستان شاهد دخترانه معراج آموزش و پرورش ناحیه یک کرج برگزار شد، گفت : سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی الگویی از مهربانی بود که ملت ایران در مراسم تشییع این شهید والامقام سنگ تمام گذاشتند.

سالار قاسمی افزود: امروز دانش آموزان و  فعالان عرصه تعلیم و تربیت  البرز بار دیگر در سیل همدلی  محبت و یکدلی را چاشنی  آموخته ها کردند.

وی با بیان اینکه پویش ملی حمایت دانش آموزان ازمناطق سیل زده در مدارس البرز اجرایی شده، اظهارداشت: این حرکت با هدف ترویج فرهنگ نوعدوستی، تلاش ، ایثار و مشارکت جویی در بین دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا به مدت یک هفته در مدارس در حال اجرا است.
 این پویش به منظورحمایت از دانش آموزان و خانواده های آسیب دیده از سیل و انسجام بخشی هدایای نقدی و غیر نقدی دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا در راستای کمک به دانش آموزان و فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان عملیاتی شده است.
وی با بیان اینکه استان البرز معین شهرستان قصرقنداستان سیستان و بلوچستان شده است، یادآورشد: در این شهرستان ۴۰ مدرسه آسیب دیده است که نیاز به کمک هموطنان به خصوص دانش آموزان و فرهنگیان دارند.
مدیرکل آموزش و پرورش البرزگفت: در رفتارهای اجتماعی ، سیاسی و مدنی نیز باید مهربان باشیم.مرکز نیکوکاری آموزش و پرورش استان البرز در سیل فرودین ماه حدود ۴۰ میلیارد ریال کالای نقدی و غیر نقدی به سیل زدگان اهدا کردند.
قاسمی ادامه داد: امیدواریم با همدلی دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا بخشی از آلام و خسارات وارد شده به دانش آموزان و خانواده ها در مناطق سیل زده برطرف شود.
وی بیان داشت: این پویش دانش آموزی در ۲ هزار و ۹۰۰ کد مدرسه استان البرز در حال اجرا است.
مدیرکل آموزش و پرورش البرزعنوان کرد: تمام وجوه نقدی اهدایی و داوطلبانه جمع آوری شده ازدانش آموزان، فرهنگیان و اولیا در مدارس پس از تهیه و تنظیم در همان روز صورت جلسه می شود.
 وی تصریح کرد: شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه پرداخت ۶۸۲۸۲۵۴۶۴ ، شماره شبا IR۸۰۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ و شماره کارت مجازی  ۶۰۳۷۹۹۷۹۲۹۷۰۰۴۵۹ به نام مرکز نیکوکاری فرهنگیان  آموزش و پرورش استان البرز نزد صندوق امداد ولایت بانک ملی ایران واریز برای دریافت این کمک ها در نظر گرفته شده است.
قاسمی اضافه کرد: کمک های جمع آوری شده به شماره حساب مرکز نیکوکاری آموزش و پرورش با شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه پرداخت ۶۸۲۸۲۵۴۶۴ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۲۹۷۰۰۴۵۹ واریز می شود.
وی تصریح کرد: برنامه نمادین سیل مهربانی با برپایی چادر های کمک به هموطنان سیل زده در استان سیستان و بلوچستان در نواحی و مناطق هشتگانه و اداره کل آموزش و پرورش استان البرز دایر شده است.
دانش آموزان البرز دراین برنامه، پیام تشکل های دانش آموزی ویژه سیل مهربانی همکلاسی ها را قرائت کردند و پرچم پر افتخار ایران اسلامی را در حمایت از دانش آموزان و فرهنگیان آسیب دیده در سیل استان سیستان و بلوچستان را به اهتزاز درآوردند.
دراین آیین شرکت کنندگان هدایای نقدی و غیر نقدی خود را تقدیم دانش آموزان و فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان کردند.
برخی از دانش آموزان البرز نیز اقدام به برپایی بازارچه صنایع دستی و غذاهای سنتی استان های مختلف کشورنیز کردند.
تعدادی از دانش آموزان نیز قولک های پس انداز و پول جیبی هفتگی خود را به دانش آموزان اهدا کردند.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز و ۲۵ هزار فرهنگی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.