عاشور اکرمی روز چهارشنبه در جلسه کمیته توسعه مدیریت آموزش و پرورش هشترود افزود: ترویج فرهنگ مشارکت جویی و مشارکت پذیری، حمایت از خلاقیت و نوآوری، ترویج فرهنگ پژوهش و تحقیق و همچنین ترویج فرهنگ کار تیمی از ویژگی های سند تحول بنیادین آموزش وپرورش است.

وی گفت: این سند،  نقشه راه آموزش و پرورش است و دستیابی به عدالت آموزشی و مهارت آموزی دانش آموزان از اهداف ترسیم شده در آن است 
اکرمی بر هوشمند سازی کلاس های درسی تاکید کرد و افزود: توجه متوازن به تمام ساعات درسی در مدارس باید اجرا شود و مدیران حق ندارند ساعات درسی را جایگزین کنند.
معاون آموزشی آموزش و پرورش استان همچنین بر توسعه پژوهش سراهای دانش آموزی و مدارس فنی و حرفه ای و کار و دانش  تاکید کرد و گفت: مو تعلیم و تربیت برا همزمان انجام دهند.

مدیر آموزش و پرورش هشترود نیز از کمبود تجهیزات در هنرستان هشترود انتقاد کرد و از خیران خواست تا تجهیز این هنرستان، آموزش و پرورش را کمک کنند.

بهمن اقدمی گفت: مکان این هنرستان و دوری آن از مرکز شهر، موجب شده تا دانش آموزان رغبتی به ثبت نام در رشته های این هنرستان نداشته باشند.
مدیر آموزش و پرورش هشترود همچنین گفت: متاسفانه از ۱۵۹ مدرسه فعال در این شهرستان بیش از ۶۰ مدرسه نیاز به تخریب و بازسازی دارد و آموزش و پرورش به تنهایی قادر به انجام این کار نیست و نیازمند ورود جدی خیران مدرسه ساز در این زمینه هستیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.