در این بازی که در سالن انقلاب کرج برگزار شد، با نتیجه مساوی چهار بر چهار به پایان رسید، گل های مقاومت را سهیل جامدی، علی ابوالقاسمی و علی شیخ لر به ثمر رساندند.

تیم فوتسال مقاومت شهرداری کرج در این دوره از رقابت های لیگ برتر کشور با حاشیه های زیادی روبرو شد که در روند فعالیت این تیم خلاهای زیادی وارد کرد.

نداشتن بازیکن یکی از بزرگ ترین مشکلات این تیم بوده که سبب شد تا مقاومت شهرداری کرج در بسیاری از بازی‌های خود با کمبود بازیکن مواجه می شده ، اما توانست دوام آورده و نهایت رتبه نهم جدول لیگ برتر فوتسال کشور را کسب نماید.

فرهاد کشاورز سرمربی تیم فوتسال مقاومت شهرداری کرج در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه بازیکنان با تمام توان و غیرت فعالیت کردند اظهار داشت: از همه به خصوص هوادران عذرخواهی می کنم و شرمنده آنها هستم، اگر فرصت دیگری بوجود آمد تیمی که قواعد و ابزاری در اختیار ما قرار داده شود، توانایی صعود به بالا را داریم.

وی اضافه کرد: بازی آخر را برای شاد کردن مردم به زمین آمدیم اما شرمنده شدیم، اما این تیم شرایط حضور در رتبه های بالا را دارد.

منصور بیک وردی رییس هیات فوتبال البرز در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه به هیچ وجه خروج امتیاز تیم را از استان نمی دهیم اظهار داشت: تلاش مان بر این است که هم بانوان و هم فوتسال مقاومت شرایطی پیش بیاید که سال آینده با اقتدار در رقابت ها شرکت کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.