علی رمضانی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا درکرج اظهارداشت: به منظور پاسداشت خدمات ارزنده سردار حاج قاسم سلیمانی برنامه‌های مختلفی در مدارس کشور برگزار و در حال اجرا است.
وی ازسردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی به عنوان اسوه شهامت و شجاعت یاد کرد و یادآورشد: در پی اقدام تروریستی دولت آمریکا در به شهادت رساندن این سردار ولایت مدار و همرزمانش ، خروش انقلابی در بین جامعه هدف آموزش و پرورش به ویژه دانش آموزان شکل گرفت.
وی با اشاره به اینکه چهره ددمنشانه آمریکا جنایتکار و دشمنان این ملت با حمله ناجوانمردانه به خودروی حامل سردار سلیمانی برای جهانیان آشکار شد، اضافه کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی موجی از اندوه درغم از دست دادن این اسوه شهامت، شجاعت و مردانگی و نفرت علیه نظام سلطه در دل همه مسلمین و آزادگان جهان ایجاد کرد.
رمضانی تصریح کرد: این حادثه غمبار کوچک‌ترین خللی دراراده آهنین جبهه مقاومت اسلامی و ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی ایجاد نخواهد کرد بلکه خون پاک و مطهر این شهید عزیز اراده ملت مبارز ایران و ملت‌های آزاده جهان را در حمایت جدی از خط مقاومت دوچندان خواهد کرد.
 درهفته ای که گذشت دانش آموزان در کلاس های درس و برنامه های فرهنگی آموختند که سردار حاج قاسم سلیمانی، اسوه ایمان، ایثار، ولایت‌پذیری و نمونه‌ای از تربیت‌شدگان مکتب جهاد و مقاومت بود و چهار دهه ازعمر با برکت خود را صرف جهاد و مبارزه کرد.
مدیرکل فرهنگی وهنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش ازولایت مداری، بصیرت و دشمن‌شناسی، تقوا و اخلاق‌مداری به عنوان ویژگی‌های این مجاهد فداکار و انسان وارسته یاد کرد.
وی یادآورشد: قرائت پیام مقام معظم رهبری در صبحگاه مدارس و آغاز جلسه امتحانات و همچنین قرائت فاتحه، صلوات و تقدیم به روح ملکوتی شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی قبل از شروع کلاس‌ها و امتحانات را ازجمله برنامه‌های مدارس درراستای پاسداشت خدمات شهید سردار حاج قاسم سلیمانی برشمرد.
رمضانی ادامه داد: فضاسازی محیطی و نصب پرچم مشکی در مدارس وادارات، ایراد سخنرانی باهدف آگاه‌سازی دانش آموزان نسبت به جنایات و دسیسه‌های دشمنان، اجرای مراسم صبحگاه با شعار محوری و طنین صدای مرگ بر آمریکا، نصب بنر و تمثال شهید سلیمانی، قرائت قرآن وادعیه ازجمله زیارت عاشورا توسط دانش آموزان و معلمان را از دیگر برنامه های ویژه شهادت حاج قاسم سلیمانی در مدارس عنوان کرد.
وی تاکید کرد: فرهنگ مقاومت را باید از مکتب شهدا یی همچون سردار حاج قاسم سلیمانی بیاموزیم.

سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و تعدادی از همرزمانش بامداد جمعه ۱۳ دی ماه براثر حمله پهپاد آمریکایی که با دستور مستقیم ترامپ رییس جمهوری آمریکا صورت گرفت به شهادت رسیدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.