نورمحمد فردی  روز پنجشنبه در نشست کارگروه  پیشگیری ازآنفلوآنزای  فوق حاد پرندگان  در البرز  با قدردانی از حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر پاک سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پایگاه‌های «عین الاسد» و «اربیل» عراق که میزبان تروریست‌های آمریکایی هستند را در نخستین گام از انتقام سخت، هدف شلیک دهها موشک بالستیک قرار داد.
وی افزود: ایرانی ها  از عملیات انتقام جویانه علیه آمریکا استقبال کردند و این اقدام باعث خوشحالی مردم شد.
فردی در خصوص خصایص سپهبد شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی دارای ایمانی محکم بود و به آنچه که می‌گفت و انجام می‌داد، یقین داشت چراکه کمترین نشانی از ریا در شخصیت سردار سلیمانی وجود نداشت و پاک‌دستی  ویژگی‌های این شهید بود.
معاون استاندار البرز بیان داشت: حاج قاسم سلیمانی خودش را به خطر می‌انداخت تا هموطنان احساس امنیت کنند و علاوه بر اینکه محب بود، محبوب نیز بود و مردم ما نیز حق شناس ،موقعیت شناس هستند و رفتارهای مسوولان را رصد می کنند. 

در واکنش به اقدام تروریستی روز جمعه ۱۳ دی دولت دونالد ترامپ که منجر به شهادت سردار سلیمانی شد، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه از شلیک دهها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد آمریکا واقع در استان الانبار عراق خبر داد.
بر اساس اطلاعیه روابط عمومی سپاه انقلاب اسلامی ده ها موشک زمین به زمین  به این پایگاه آمریکایی اصابت کرده است.

انفجارها در پایگاه عین الاسد مهیب گزارش شده است.
سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸  نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.