روزنامه پیام آشنا در صفحه نخست شماره ۱۵۳۲، تصویری از سردار سلیمانی منتشر کرد و نوشت: #انتقام_سخت در انتظار جنایتکاران.

در سرمقاله این روزنامه هم مطلبی به قلم باهره حیدری درباره سردار سلیمانی منتشر شده است.

روزنامه پیام سپیدار نیز در صفحه شماره ۱۲۲۴ با انتشار تصویری از رهبر معظم انقلاب و سردار سلیمانی و پیام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پی شهادت این سردار رشید اسلام نوشت: مالک اشتر رهبری آسمانی شد.

روزنامه دنیای هوادار نیز تصویری از سردار سلیمانی در صفحه نخست شماره ۳۹۲ منتشر کرد و نوشت: انتظار سختی در انتظار جنایتکاران است.

سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس شد، «آمریکا! تابوت‌ها را آماده کن...» و آمریکا تمام‌کننده بازی نخواهد بود دیگر تیترهای مهم صفحه نخست این روزنامه است.

همچنین روزنامه سپهر ایرانیان در شماره ۶۶۷ خود با انتشار تصویری از سردار سلیمانی و پرندگان مهاجر نوشت: هر جوان ایرانی یک سرداری سلیمانی.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله پهپادهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.
وزارت  امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

با به شهادت رسیدن "سردار قاسم سلیمانی" ، "سردار اسماعیل قاآنی "به عنوان فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معرفی شد.

از مجموع ۲۲۲ رسانه دارای مجوز که دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده، ۱۴۶ رسانه شامل هفت روزنامه، ۳۲ هفته نامه، ۱۹ دوهفته نامه، ۴۵ ماهنامه، ۹ دوماهنامه، ۲۹ فصلنامه و پنج دوفصلنامه به صورت چاپی منتشر می‌شوند.

این استان دارای ۶۱ پایگاه خبری الکترونیک - برخط است و ۲ هفته نامه، پنج ماهنامه، ۶ فصلنامه و یک دوفصلنامه و یک سالنامه الکترونیک - غیربرخط نیز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.