گروه های خودجوش مردمی با در دست داشتن عکس های سردار سلیمانی ، پلاکارد هایی با عناوین "مرگ بر آمریکا" و " ای رهبر آزاده آماده ایم آماده" در مصلی امام خمینی (کرج) به سوگ نشستند.

امروز در دومین روز از شهادت سردارسلیمانی،مردم داغ دیده کرج آمده بودند تا ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا و امام راحل(ره)  به جهانیان به ویژه استکبار جهانی  ثابت کنند که پرچم  مقابله با ظلم که در دست سردار به اهتزاز آمده بود بر زمین نمی ماند.

" سقای حسین سید و سالار نیامد علمدار نمیاد " نجوای سوزناکیبود که در آیین سوگواری سردار سلیمانی سر داده می شد تا به دشمنان ثابت شود با شهادت سردار قوی تر خواهیم شد و عزم ملت ایران اسلامی برای ریشه کنی استکبار بیشتر می شود.

معصومه محبی یکی از شهروندان کرجی گفت: مطالبه خون سردار مهربانی یک مطالبه از سوی آزادیخواهان جهان است و پرچم خونخواهی سردار همواره توسط افراد مختلف دست به دست می شود.

وی افزود: استکبار جهانی با به شهادت رساندن سردار مهربانی دل همه مسلمان جهان را دغدار کرد بنابراین به زودی پاسخ این اقدام شرم آور خود را خواهد داشت.

وی با تاکید براینکه ملت ایران اسلامی گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند خاطرنشان کرد: استکبار جهانی در طول تاریخ پیروزی جمهوری اسلامی بارها توطئه داشته و پا فراتر ازحد و مرز خود داشته است و اما غم از دست دادن سردار سلیمانی همه مسلمان جهان را داغدار کرده است.

غلامحسین مرادی شهروند دیگر درادامه افزود: امروز جهان اسلام داغدار است و انتظارمی رود با همراهی و اتحاد هرچه بیشتر برای خونخواری از این سردار گرانقدر به پا خاست.

وی گفت: دشمنان باید بدانند که خون پاک شهدا بر زمین نمی‌ماند و از خون هرشهید، هزارن شهید دیگر راهش را ادامه می دهند تا علم مبارزه بر زمین نماند.

این شهروند اظهارداشت: ترامپ باید بداند که مسلمان همواره از حقوق به حق خود کوتاه نیامده و نمی آیند و دراین برهه از زمان منتظر و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند تا پاسخ کوبنده ای داشته باشند.

نرگس انصاری نیز با گریه گفت: احساس می کنم پدرم را از دست دادم و برای من سردار یک ستون بود اگرچه ایران اسلامی ستون های دیگر دارد و مردم به آنها  تکیه می کنند اما غم ازدست دادن سردار سلیمانی خیلی سخت است.

وی ادامه داد: تا ظهور حضرت حجت (عج) همچنان دررکاب مقام معظم رهبری و تحت اوامر ایشان هستیم و امروز آمریکا باید فاتحه خود را بخواند چراکه آماده خواندن نماز در قدس شریف شده ایم.

این شهروند نیز با تاکید براینکه رهبر خود را تنها نمی گذاریم یادآورشد: با رفتن سردارسلیمانی ستون های دیگری به پا می خیزد که دودمان بدخواهان جهان اسلام را به آتش می کشد و اتحاد جهان اسلام به زودی ریشه استکبار جهانی را برمی کند.

در این آیین  با شکوه با قرائت فاتحه و زیارت عاشورا  یاد و خاطره رشادت های سردار مهربانی حاج  قاسم سلیمانی  را گرامی داشته شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.