نور محمد فردی شامگاه جمعه در این باره افزود: از مجموع این تعداد ثبت نام شده، تعداد ۱۹۷ نفر مرد (۸۲ درصد) و تعداد ۴۲ نفر زن(۱۸درصد) هستند.

وی ادامه داد: امروز در ششمین روز از آغاز ثبت نام داوطلبان انتخاباتی در استان البرز ۵۳ نفر  ثبت نام کرده اند که  از این تعداد ۴۳ نفر مرد و ۱۰ نفر زن هستند.

  فردی افزود: از این تعداد ۵ نفر از افراد ثبت نام شده مربوط به حوزه انتخابیه ساوجبلاع، نظرآباد و طالقان  ۴۸ نفر مربوط به حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد می باشد. 

رییس ستاد انتخابات استان گفت : از نظر تحصیلات ۹ نفر دارای مدرک دکتری و ۴۲ نفر فوق لیسانس و دو نفر دارای مدرک لیسانس هستند. 

فردی اظهار داشت:: داوطلبان از نظر سوابق کاری۲۴ نفر کارمند، پنج نفر بازنشسته، هفت

نفر فرهنگی، یک نفر شغل آزاد و ۱۶ نفر سایر مشاغل هستند. 

  وی افزود: از نظر گروه سنی ۶ نفر در رده سنی ۳۰ تا ۳۵ سال، ۱۳ نفر در رده سنی ۳۶ تا ۴۰ سال، ۱۴ نفر در رده سنی ۴۱ تا ۴۵ سال، ۱۰ نفر در رده سنی ۴۶تا۵۰ سال، چهار نفر در رده سنی ۵۱ تا ۵۵ سال، یک نفر در رده سنی ۵۶ تا ۶۰ سال، سه نفر ۶۱ تا ۶۵ سال و ۲ نفر ۶۶ تا ۷۰ سال می باشند.

فردی گفت: از مجموع ۲۳۹ نفر ۲۰۱ نفر در مرکز حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد و ۳۸ نفر در مرکز حوزه انتخابیه ساوجبلاغ طالقان و نظر اباد ثبت نام کرده اند که ۲۲ نفر از این تعداد در ستاد انتخابات وزارت کشور ثبت نام شده اند.

استان البرز با ۶ شهرستان و حدود سه میلیون نفر  دارای ۲ حوزه انتخابیه شامل کرج ، اشتهارد و فردیس و  حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان  است. از استان البرز سه نماینده به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که در اسفندماه سال جاری برگزار می شود، راه می یابند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.