نورمحمد فردی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران در بازدید از حوزه انتخابیه کرج افزود: در دوره قبل انتخابات مجلس شورای اسلامی درسال ۹۴  تا پایان  روز ششم از آغاز فرآیند ثبت نام داوطلبان انتخاباتی ۲۰۰ نفر شرکت کرده بودند در حالی این تعداد در دوره یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی به ۲۲۳ نفر رسیده است.
وی ادامه داد: بیشترین فراوانی در داوطلبان کارمند و بازنشسته بوده اگر چه استاد دانشگاه و وکیل هم در بین این دواطلبان دیده می شود.
فردی گفت: از مجموع ۲۲۳ نفر داوطلب ثبت نام شده تا بعدازظهر ششمین روز از آغاز فرآیند ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در البرز ۲۱ نفر در وزارت کشور ثبت نام کرده اند.
وی اضافه کرد: سه نماینده فعلی استان البرز در مجلس شورای اسلامی نیز ثبت نام شده اند ولی تاکنون چهره ملی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در دور یازدهم برای نمایندگی استان البرز شرکت نکرده است.

فردی خاطرنشان کرد: هیات های اجرایی انتخابات استان البرز در شهرها و بخش ها تشکیل شده است.

استان البرز با ۶ شهرستان و حدود سه میلیون نفر  دارای ۲ حوزه انتخابیه شامل کرج  شهرستان های کرج ، اشتهارد و فردیس و  حوزه انتخابیه ساوجبلاغ شامل شهرستان های ساوجبلاغ ، نظرآباد و طالقان  است.
از استان البرز سه نماینده به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که در اسفندماه سال جاری برگزار می شود، راه می یابند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.