محسن مجذوب اظهار داشت: از بهمن ماه سال گذشته تاکنون ۳۹ تفاهم‌نامه فی‌مابین شرکت عمران و بخش خصوصی برای احداث ۱۰ مجتمع مسکونی، ۴۰ پروژه تجاری، ۹ پارک و فضای سبز و ۷ باب مدرسه منعقد گردیده است.

وی افزود: از این تفاهم‌نامه‌ها ۲ مورد منجر به قرارداد شده که شامل ساخت مجتمع تجاری در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۷۶۷ مترمربع و فضای سبز در زمینی به مساحت ۲۲ هزار و۹۶۸ مترمربع در قالب یک قرارداد و مجتمع مسکونی به مساحت ۳۰ هزار و ۹۴۱مترمربع و یک باب مدرسه ۱۲ کلاسه در قالب قرارداد دوم در مجموع به ارزش ۲ هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال بوده و از جمله طرح‌های در حال اجرا در شهرجدیدهشتگرد است.

مجذوب اظهار داشت: ۲۹ تفاهم‌نامه‌ نیز در 2 مرحله به فراخوان گذاشته شده‌اند که فراخوان اول شامل  ۵ پروژه مسکونی است که طی آن سرمایه گذار مشخص شده و در زمان حاضر دو مجتمع مسکونی ویلایی با برآورد سرمایه‌گذاری به مبلغ ۳ هزار میلیارد ریال در حال انعقاد قرارداد است.


عضو هیأت مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد افزود: ۲۴ تفاهم نامه نیز که شامل پروژه مسکونی و تجاری هستند هفته گذشته فراخوان شده و سرمایه‌گذاران اسناد مزایده را خریداری و شرکت عمران در حال انتخاب سرمایه‌گذار است.

مجذوب اظهار داشت: ۱۰ تفاهم‌نامه باقیمانده نیز از دستور کار خارج و برای طرح اقدام ملی در نظر گرفته شده است.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.