به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، جواد انصاری در دیدار با مسئولان شهرداری اردبیل اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و ارج نهادن به مقام شامخ بسیجیان، شهرداری اردبیل به همراهی شورای شهر در مطالبات خود برای شهروندان ۳۰ درصد کاهش اعمال می کند.

وی گفت: این طرح از تاریخ یازدهم آذرماه تا سی ام آذرماه به شرط پرداخت نقدی به تمامی مطالبات شهرداری‌ باستثنا اجاره بها مستغلات شهرداری و عوارض مربوط به ارزش افزوده کارخانجات، هزینه آماده سازی و هزینه حفاری برای عموم شهروندان اجرا می‌شود.

رئیس کمیسیون ایثارگران و حقوقی شورای اسلامی شهر اردبیل ضمن تبریک هفته بسیج به بسیجیان سلحشور اردبیل گفت: بسیج فرزند انقلاب است و تمامی دستاوردهای فرهنگی، اقتصادی، علمی و نظامی کشور در سایه بسیج و بسیجیان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی فراگیر شدن تفکر بسیجی را وظیفه تک تک نهادها و دستگاههای اجرایی دانست و بسیج پشتوانه مردم برای حل مشکلات است و شورا و شهرداری نیز در ارایه خدمات به شهروندان بسیجی وار حرکت می‌کنند.

ارائه خدمات ویژه به شهرواندان اردبیل

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل تصریح کرد: همواره بسیج شورا و شهرداری اردبیل برای تحقق گام دوم انقلاب و تقویت روحیه جهادی و جوانمردی در توسعه و آبادانی شهر میکوشند چرا که معتقدند سنگر خدمت همچنان عوض نشده و مجموعه مدیریت شهری در راستای ارایه خدمات و ارتقا رضایت شهروندان خدمات ویژه ارائه می دهد.

وی عنوان کرد: عوارض نوسازی و بها خدمات پسماند و کسب و پیشه سالهای قبل و جاری، کل عوارض بها خدمات مسکونی و تجاری، جرایم ماده صد و عوارض متعلقه، کل عوارض پروانه مسکونی و تجاری، عوارض تفکیک و نقل و انتقال، کاهش و بخشودگی کل جرائم‌ سالهای قبل عوارض خودرو از جمله این مطالبات است که تمامی ادارات، بانک‌ها و موسسات خصوصی نیز می‌توانند از تسهیلات فوق بهره مند شود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1302662
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.